اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۲۰۹۷
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: در مشهد بازی را برنده شدیم اما یک موضوع مرا ناراحت می‌کند و آن هم گل‌هایی است که ما از روی ضربات ایستگاهی می‌خوریم.
۱۰:۲۰ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| مجید جلالی در گفت‌وگویی، در خصوص پیروزی تیم پیکان مقابل سیاه‌جامگان و حرف و حدیث‌هایی که درباره انگیزه نداشتن بازیکنان پیکان در این بازی مطرح بود، گفت: به هر حال ما در جدول رده‌بندی شرایطی داریم که می‌توانیم جزو تیم‌های صعودکننده به لیگ قهرمانان آسیا باشیم. به همین دلیل ما برای خودمان بازی می‌کنیم و برای ما مهم است که جزو تیم‌های بالانشین باشیم.

وی ادامه داد: یک سال زحمت کشیدیم و الان می‌توانیم ثمره آن را ببینیم. دو بازی باقیمانده نقش تعیین‌کننده‌ای در وضعیت پیکان دارد. درباره بازی با سیا‌ه‌جامگان هم باید بگویم که هم بازی سنگینی بود و هم اینکه جو ورزشگاه بسیار سنگین بود و شاید بتوانم بگویم که جو ورزشگاه 10 برابر بازی سنگین‌تر بود. با این شرایط بازیکنان بسیار قوی کار کردند و توانستیم در هر دو نیمه بازی خوبی ارائه دهیم و با ارائه یک فوتبال خوب برنده شدیم. البته یک ناراحتی دارم و آن اینکه با وجود بازی خوبی که انجام می‌دهیم اما روی ضربات ایستگاهی گل می‌خوریم.

سرمربی پیکان در خصوص تعطیلی چند روزه لیگ، اظهار داشت: به هر حال در طول فصل از این تعطیلی‌ها زیاد بوده و ما سعی می‌کنیم با آن کنار بیاییم. این تعطیلی را به هر حال پشت‌سر خواهیم گذاشت چرا که ما با شرایط همسان‌سازی کرده‌ایم.

جلالی در خصوص اینکه آیا این توان را در بازیکنانش می‌بیند که با گرفتن سهمیه آسیایی برای تیم پیکان تاریخ‌سازی انجام دهد، اظهار داشت: ما دو بازی دیگر تا پایان لیگ داریم و همیشه گفته‌ام که باید قدم‌ها را یکی یکی برداریم. ما دو گام دیگر تا پایان لیگ داریم اما از حالا فقط به بازی با سایپا فکر می‌کنیم. دو بازی ما بسیار حساس است. ما سعی می‌کنیم مثل بازی مقابل سیاه‌جامگان بازی کنیم و حتی بهتر هم باشیم. البته جالب است بدانید که ما در مشهد یکی از جوان‌ترین ترکیب‌هایمان را به زمین فرستادیم که خوشبختانه عملکرد خوبی هم داشتند.

وی درباره اینکه چند بازیکن جوان از تیم پیکان می‌توانند در آینده روند بازیکن‌سازی در فوتبال کشورمان را ادامه دهند، گفت: پاسخ این سؤال شما را گذر زمان و آینده خواهد داد. ما ابتدای فصل لیگ را با بازیکنانی آغاز کردیم که کمتر کسی آنها را می‌شناخت اما الان همه آنها به بازیکنانی تبدیل شده‌اند که انتظارش را می‌کشیدیم. حدود 10 بازیکن داریم که می‌توانند آینده فوتبال باشگاه پیکان یا حتی فوتبال ایران را بسازند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری