اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۲۰۷۸
مربی تیم فوتبال سایپا گفت: به هیچ عنوان تیم ما سقوط نمی‌کند و در لیگ برتر ماندگار هستیم.
۰۰:۵۳ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| فرشاد فلاحت‌زاده در گفت و گویی، در مورد شکست خانگی مقابل نفت آبادان گفت: واقعا نمی‌دانم چرا تیم ما شکست خورد؟ در این مسابقه 4 بار توپ را به تیرک دروازه حریف زدیم و یکبار هم توپ به زیر طاق خورد اما حریف دو توپ آورد و گل شد.

وی تصریح کرد: نفت آبادان به ضد حمله دل بسته بود و موفق هم شد که دروازه‌مان را باز کند. در این بازی خوب بازی کردیم اما به بازی زیبا امتیاز نمی‌دهند.

مربی سایپا در مورد احتمال سقوط این تیم به لیگ یک اظهار داشت: مطمئن باشید سقوط نمی‌کنیم. با یک برد یا دو مساوی در لیگ برتر ماندگار شویم. انتظار داشتیم در این فصل در بین 4-5 تیم اول جدول باشیم اما در نیم فصل اول امتیازهای مفتی از دست دادیم.

فلاحت‌زاده در مورد بازی با پیکان عنوان کرد: بازی سختی با این تیم داریم و این مسابقه دربی خودروسازان است و حساسیت‌های خاص خودش را دارد. می‌خواهیم در این بازی سه امتیاز را بگیریم. جایگاه سایپا در این رده جدول نیست و تلاش می‌کنیم این تیم جایگاه خوبی در جدول لیگ به دست آورد.

وی در مورد اینکه حسین فرکی فصل آینده هم با سایپا همکاری خواهد کرد یا نه گفت: در این مورد اطلاع زیادی ندارم اما یک مربی برای اینکه بتواند در باشگاهی تاثیرگذار باشد باید سه سال در آن باشگاه فعالیت کند. در این فصل کادرفنی و کادر مدیریتی باشگاه برای اولین فصل در سایپا حضور داشتند. قطعا در صورتیکه فرکی در سایپا بماند می‌تواند تیمی بهتر را آماده مسابقات کند. سایپا در کارنامه‌اش قهرمانی لیگ برتر و حضور در لیگ قهرمانان آسیا را هم دارد. در صورتیکه فرکی بماند می‌تواند این تیم را به جایگاه اصلی‌اش برگرداند.

انتهای پیام/ک
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری