اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۲۰۵۸
در پایان مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا، تیم ملی تکواندو کشورمان با کسب 9طلا، 3 نقره و یک برنز برسکوی قهرمانی آسیا ایستاد.
۱۶:۲۲ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، نهمین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی نوجوانان آسیا که از صبح روز چهارشنبه (30 فروردین ماه)، در مجتمع ورزشی "آتی‌راو" قزاقستان آغاز شده بود، پس از 3 روز پیکار 246 تکواندوکار از 22 کشور، عصر امروز (جمعه) به پایان رسید و تیم ملی تکواندو کشورمان(مجموع دختران و پسران) با کسب 13 مدال رنگارنگ بر سکوی قهرمانی قاره آسیا ایستاد.

در این رقابتها تیم‌ملی کشورمان با 9 مدال طلا، سه نقره و یک برنز قهرمان شد. کره جنوبی با 8 مدال طلا، 4 نقره و 3 برنز بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و تایلند با 2 طلا، 2 نقره و 2 برنز عنوان سوم را بدست آورد. تیم‌های قزاقستان و فیلیپین چهارم و پنجم شدند.

در بخش تیمی دختران کشورمان توانستند برای نخستین بار و با کسب 6 مدال طلا، یک نقره و 80 امتیاز با اقتدار بر روی سکوی قهرمانی قرار بگیرند، تیم تایلند با 2 مدال طلا، 2 نقره و 43 امتیاز نایب قهرمان شد و تیم کره‌جنوبی که خود را از مدعیان قهرمانی می دانست با یک مدال طلا، 2 نقره، 3 برنز و 42 امتیاز سوم شد.

هدایت تیم ملی تکواندو دختران بر عهده «اعظم درستی» به عنوان سرمربی و «نیلوفر صفریان»، «معصومه محمدیان» و «محبوبه محمدنژاد» به عنوان مربی بود.

اما در بخش پسران تیم کره‌جنوبی با 7 مدال طلا، 2 نقره و 99 امتیاز قهرمان شد، تکواندوکاران نوجوان کشورمان با 3 طلا، 2 نقره، یک برنز و 61 امتیاز نایب قهرمان شدند و تیم میزبان (قزاقستان) با یک مدال نقره، 3 برنز و 29 امتیاز بر سکوی سوم ایستاد.

هدایت تیم ملی پسران کشورمان بر عهده وحید عبداللهی (سرمربی) و حسین کریمی، سعید رمضانی و رشید فتاحی (مربیان) بود. محمدرضا زوار نیز به عنوان مدیر فنی ذر کنار تیم حضور داشت.

اسامی مدال آوران ایران به شرح زیر است:

*** مدال طلا:
زهرا شجاعی( وزن 63- کیلوگرم)، مبینا شاکری(وزن 55- کیلوگرم)،مبینا نژاد(وزن 42- کیلوگرم)،زهرا علیزاده(وزن 46- کیلوگرم)، زهرا پوراسماعیل(وزن 68+کیلوگرم)، یلدا ولی نژاد( وزن 59- کیلوگرم)، حامد اصغری (وزن 51- کیلوگرم)، حمیدرضا هادیان(وزن 59-کیلوگرم)، محمد حسین یزدانی (وزن 73- کیلوگرم)

*** مدال نقره:
مهلا مومن زاده(وزن 44- کیلوگرم)، حمیدرضا صدری(وزن 48- کیلوگرم)، احمدرضا مختاری (وزن 68- کیلوگرم)

*** مدال برنز:
حمید رضا هادیان(وزن 59- کیلوگرم)

بدون مدال: مبینا بابالو، دنیا محمدی، ستاره چابکی، امیرعلی پروینی، امیرحسین وقوعی آذر، ابراهیم صفری

انتهای پیام/ش

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری