اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۲۰۳۱
دروازه‌بان کروات پرسپولیس از قهرمانی پرسپولیس و استقبال هواداران این تیم از جشن قهرمانی‌شان ابراز خوشحالی کرد.
۱۳:۱۵ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| بوژیدار رادوشویچ که در طول فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران چندین بار درون دروازه پرسپولیس ایستاد و اتفاقاً عملکرد قابل قبولی را از خود ارائه داد، با این تیم قهرمان لیگ برتر ایران شد. وی در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌های کشورش احساسات خود بابت این قهرمانی را بروز داد.

 

وی در گفت‌وکو با سایت «دالماتینسکی» کرواسی، در خصوص قهرمانی شاگردان برانکو ایوانکوویچ گفت: پرسپولیس پس از 9 سال قهرمان ایران شد. ما این قهرمانی را به هواداران‌مان تقدیم کردیم که 100 هزار نفر از آنها برای جشن قهرمانی به ورزشگاه آزادی آمده بودند. جو ورزشگاه فوق‌العاده بود و تعداد زیادی از هواداران هم بیرون ورزشگاه ماندند. آنها دلیل فوق‌العاده‌ای برای جشن و شادی داشتند و افتخار می‌کنم که من تنها عضو خارجی این تیم در این قهرمانی بودم.  

 

دروازه‌بان کروات سرخپوشان با اشاره به نقش پررنگ برانکو و دستیارانش در این قهرمانی اظهار داشت: این موفقیت حاصل کار فوق‌العاده کادر فنی پرسپولیس است که ایوانکوویچ آن را رهبری می‌کند. امیدوارم فصل آینده هم بتوانیم داستان قهرمانی‌مان را تکرار کنیم و این فصل را هم به بهترین شکل ممکن به پایان ببریم.

 

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین