اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۲۰۳۰
امیر قلعه نویی تعداد پیروزی های خود برابر تیم سابقش استقلال افزایش داد.
۱۲:۴۸ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| تیم فوتبال تراکتورسازی در جدال برای نایب قهرمانی توانست از سد آبی پوشان پایتخت عبور کند و به کسب سهمیه آسیایی مستقیم امیدوار باشد. 

 

تراکتورسازان بعد از ناکامی در رقابت قهرمانی با پرسپولیس  تمام تمرکز خود را برای کسب نایب قهرمانی قرار دادند. آنها با تساوی های پی در پی و شکست برابر صبای قم جایگاه دومی خود را از دست دادند اما با تاکنیک قلعه نویی و درخشش محمد ابراهیمی توانستند شاگردان منصوریان را شکست بدهند و دوباره جایگاه دوم را در اختیار بگیرند.

 

قلعه نویی مقابل تیم سابقش استقلال نتایج درخشانی گرفته است. وی نشان داده که مسیر پیروزی برابر  آبی پوشان را به خوبی می داند و در بازی امروز هم مچ منصوریان را خواباند. 

 

قلعه نویی با احتساب بازی امروز 13 بار برابر استقلال قرار گرفته است که 7 بار موفق به شکست دادن تیم سابقش شده است. 

 

همچنین این بازی ششمین رویارویی قلعه نویی و منصوریان بود که  ژنرال توانست برای چهارمین بار  برابر منصوریان پیروز شود. 

 

به هر حال قلعه نویی و تراکتورسازی در سه دیدار اخیر روی اشتباهات رحمتی دروازه بان استقلال آرزوهای این تیم را بر باد دادند. 

 

نکته قابل توجه بازی تراکتورسازی برابر استقلال حضور گسترده تماشاگران تبریز در یادگار امام تبریز بود. در هفته های گذشته  به تماشای سکوهای خالی ورزشگاه یادگار عادت کرده بودیم اما هواداران تبریزی به علت حساست همیشگی جدال با استقلال و جنگیدن برای رتبه دوم جدول رده بندی و کسب سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا برای حمایت تیم محبوب خود سکوهای ورزشگاه را پر کردند. 

 

براین اساس حضور بی شمار هواداران تبریزی در موفقیت تیم تراکتورسازی موثر بود چرا که بازیکنان می خواستند با برد  برابر استقلال رضایت هواداران خود را جلب کنند. 

 

تراکتورسازی با حضور هواداران خود توانست طلسم پیروز نشدن در ورزشگاه  یادگار امام را بشکند و در این امر هم موفق باشد. شاگردان قلعه نویی از بهمن ماه سال گذشته موفق به شکست حریفان خود در یادگار امام تبریز نشده بودند اما این طلسم را با پیروزی برابر استقلال شکستند. 

 

تراکتورسازی با شکست استقلال گام بلندی برای نایب قهرمانی لیگ برتر برداشتند اما این تیم به خوبی می داند که بازیها تمام نشده و برای کسب رتبه دومی همچنان باید با آبی پوشان پایتخت رقابت کند. 

 

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری