اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۲۰۱۹
مربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: بعد از 5 هفته عملکرد خوب در لیگ برتر این باخت به ما نوعی تلنگر بود که به آن نیاز داشتیم.
۱۰:۴۶ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| اکبر محمدی در گفت‌وگویی، در خصوص شکست سیاه‌جامگان مقابل پیکان اظهار داشت: ما هنوز امیدوار هستیم و به نظرم اتفاقی نیفتاده است. تصور می‌کنم این شکست برای تیم ما لازم بود چون ما بعد از 5 بازی، باید تلنگری می‌خوردیم.

وی افزود: مهمترین عامل شکست ما خستگی ناشی از دیدار با نفت آبادان بود. هفته گذشته، شنبه به آبادان سفر کردیم و شما تصور کنید که از تهران تا آبادان چه مسیری است و از مشهد تا آبادان راه بسیار زیادی را طی کردیم. در آن بازی در نیمه اول عقب افتادیم و انرژی بسیار زیادی را صرف کردیم تا به بازی برگردیم و فکر می‌کنم عوارضش این شد که در بازی با پیکان از لحاظ قوای جسمانی تحلیل برویم.

مربی سیاه‌جامگان تأکید کرد: بازیکنان ما توان لازم برای این مسابقه نداشتند، ولی خوشحالم که در این 6 بازی توانستیم به همه رقبایمان گل بزنیم و همچنان امیدوار باشیم و من مطمئن هستم بازیکنان ما هم‌قسم می‌شوند که نتایج لازم را بگیرند. از سویی تیم‌های دیگر هم محکوم هستند که در دو هفته پایانی نتیجه بگیرند و فکر می‌کنم با روحیه خوبی که اکبر میثاقیان دارد می‌توانیم در دو هفته آینده نتیجه بگیریم ودر لیگ بمانیم.

محمدی در خصوص مصدومیت بادامکی نیز گفت: خوشبختانه او به بیمارستان رفته و جواب عکس خود را گرفته و آسیب‌دیدگی او جدی نیست.

دستیار میثاقیان با اشاره به داوری دیدار تیمش با پیکان گفت: شاید داور در یکی، دو صحنه می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد و شاید حتی بازی می‌شد که پنالتی هم داشت، ولی باید فیلم بازی را ببینیم.

وی در خصوص اینکه درخواستش از فدراسیون فوتبال برای دو هفته پایانی چیست، گفت: فدراسیون فوتبال قطعاً وضعیت تیم‌ها را می‌داند و مطمئن است که نتایج دو هفته پایانی چه اهمیتی برای دو، سه تیم آخر جدول دارد. خوب است که تا هفته آخر نظارت وجود داشته باشد و من از رسانه‌ها هم می‌خواهم با اطلاع‌رسانی قوی فضا را برای کمک به فدراسیون کمک کنند و از طرفی تماشاگران هم می‌توانند با حضورشان در ورزشگاه فضای رقابتی را تا هفته آخر حفظ کنند.

محمدی در پایان گفت‌وگو با فارس در خصوص اینکه گفته می‌شود پرسپولیس در هفته پایانی مقابل سیاه‌جامگان بی‌انگیزه است، گفت: روز گذشته پیکان با وجود آنکه کار سختی برای رسیدن به سهمیه دارد، با تمام توان بازی کرد و از طرفی ذوب‌آهن و سپاهان هم همین کار را انجام دادند. در زمین هیچ تیمی از پیش برنده نیست و من تصور می‌کنم با حضور مربی حرفه‌ای مثل برانکو،بازی پرسپولیس و سیاه‌جامگان جذاب می‌شود و این مربی هم نمی‌خواهد ریتم تیمش تغییر کند. از سوی دیگر ماشین‌سازی هم هفته آینده برای دفاع از نام و حیثیت مربیانش به مصاف ما می‌آید و این حرف و حدیث‌ها درست نیست.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین