اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۲۰۱۸
مدافع تیم فوتبال صبای قم گفت:درست است که یک امتیاز از سیاه‌جامگان بیشتر داریم ولی نباید گول بخوریم و باید 6 امتیاز آینده را بگیریم.
۱۰:۴۳ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| امید نظامی‌پور در گفت‌وگویی، در خصوص شکست صبا مقابل سپاهان اظهار داشت: اگر ما در بازی روز گذشته نتیجه می‌گرفتیم خیلی خوب می‌شد، ولی خدا را هزار مرتبه شکر که تیم‌های دیگر هم باختند و همه چیز دست خود ما مانده است.

وی در خصوص اینکه صبا یک امتیاز از سیاه‌جامگان بیشتر دارد و این موضوع به‌نفع این تیم است، گفت: طبیعتاً آن یک امتیاز برای ما بی‌تأثیر نیست، ولی نباید گول بخوریم و باید از هر دو بازی باقیمانده 6 امتیاز بگیریم.

نظامی‌پور در خصوص اینکه گفته می‌شود سیاه‌جامگان در هفته آخر مقابل پرسپولیس به خاطر بی‌انگیزگی تیم قهرمان کار راحتی دارد، گفت:‌ پرسپولیس قطعاً برای آن بازی باانگیزه است. آنها به جز اینکه قهرمانی را به دست آورده‌اند به دنبال آقای گلی مهدی طارمی هستند و از آن سو می‌خواهند همه رکوردها را به دست بیاورند. از طرف دیگر علیرضا بیرانوند به دنبال ادامه کلین‌شیت‌های خود است و همه این مواردی که گفتم باعث می‌شود که آنها با انگیزه دوچندان به مصاف سیاه‌جامگان بروند.

وی در پایان در خصوص اینکه تا چه زمانی با صبا قرارداد دارد، گفت: من تا پایان فصل با صبا قرارداد دارم و ان‌شاءالله باید شرایط را بررسی کنم و بعد تصمیم بگیرم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری