اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۲۰۰۶
محمد رضا ساکت رئیس سازمان تیم های ملی و مدیرعامل اسبق باشگاه سپاهان اصفهان از مجموعه ورزشی گل گهر بازدید کرد.
۲۳:۱۱ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| محمد رضا ساکت صبح امروز با حضور در باشگاه و مجموعه  ورزشی گل گهر از بخش های مختلف این مجموعه  بازدید  و در پایان  نشستی را با جواهری مدیرعامل باشگاه گل گهر ، حسن بدخشان رییس هییت مدیره باشگاه ، فتحی (معاونت فنی و مهندسی شرکت) ، مرتضوی(مدیر حوزه مدیر عامل شرکت ) و کادر فنی تیم فوتبال گل گهر و عوامل باشگاه برگزار کرد. 
 در ابتدای این جلسه جواهری مدیر عامل باشگاه  ضمن خیر مقدم به ایشان و تبریک بابت صعود پنج تیم ملی به جام جهانی در رده های مختلف که در تاریخ فوتبال کشور بی سابقه است ، عملکرد باشگاه در حوزه های مختلف از جمله ورزش کارگری و حرفه ای به ویژه فوتبال پایه را تشریح کرد.  
ساکت نیز ضمن تبریک به باشگاه گل گهر و مجموعه ورزش شهرستان سیرجان به دلیل حضور خانم جهان نجاتی در ترکیب کادرفنی تیم ملی بانوان، حضور علی باقری و علی شهسواری در تیم های ملی نوجوانان و جوانان گفت: خوشبختانه در ارزیابی که امروز از این مجموعه ورزشی داشتم ، طراحی این مجموعه را بسیار دقیق، متفکرانه و مهندسی ساز دیدم.

رئیس سازمان تیم های ملی گفت: در این مجموعه ورزشی زیرساخت های لازم برای همه رشته های ورزشی و اردوهای تیم های ملی به خوبی فراهم و با یک نگاه آینده نگرانه از تمامی فضاهای موجود به نحو احسن استفاده شده است. 


ساکت افزود: راه اندازی کانون های استعدادیابی، سرمایه گذاری و توجه ویژه به تیم های پایه، ارتباط بین ورزش کارگری و حرفه ای و همچنین رعایت کردن استاندارهای لازم ، ثبات تشکیلاتی و مدیریتی باشگاه گل گهر را تبدیل به یک باشگاه  موفق و حرفه ای در سطح کشور کرده   و حتی برخی باشگاههای لیگ برتر فاقد این تشکیلات و إمکانات هستند . 
در این نشست فتحی ( معاونت فنی و مهندسی شرکت) ضمن تشکر ازحضور آقای ساکت در باشگاه  گل گهر گفت: امیدواریم که این حضور طلوعی درخشان برای آینده ورزش این شهر باشد.

وی عنوان کرد:با توجه به حجم عظیم توسعه صنعتی در شهرستان سیرجان، پتانسیل و زمینه توسعه نیروی انسانی هم فراهم شده و این توسعه یافتگی مسئولیت های اجتماعی را برای شرکت گل گهر به دنبال دارد . 
وی همچنین گفت :  تقی زاده مدیرعامل شرکت به امر ورزش نگاه با برنامه و بلند مدتی دارد و با حمایتهای ایشان باشگاه  با برنامه ای مدون در مسیر رشد و پیشرفت قرار گرفته و ما قول می دهیم که در آینده ای نزدیک خبرهای خوبی از سیرجان به کل کشور منعکس شود. 
در پایان این نشست نشان فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران به مدیر عامل شرکت و همچنین به باشگاه  گل گهر از سوی محمد رضا ساکت اهداء گردید.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری