اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۱۹۹۴
سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: از نظر بازیکن در مضیقه هستیم،
۲۱:۴۲ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| نعیم سعداوی در نشست خبری بعد از پایان دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت: قبل از اینکه درباره بازی حرف بزنم به استقلال خوزستان تبریک می گویم. مسئولیت این باخت با من است. نیمه اول در همه حال بهتر از حریف بودیم اما روی اشتباه گل خوردیم. هیچ وقت دست از تلاش و عقب آمدن نداشتیم. تلاش می کردیم برای گرفتن 3 امتیاز چون ناراحت از این هستیم که نقاط قوت حریف را آنالیز کردیم اما در حالی که برای گل مساوی تلاش می کردیم گل خوردیم و ساختار تیمی ما به هم ریخت. تلاش کردیم اما ابزار حریف برای ضد حمه خوب بود. آن ها حتی می‌توانستند گل های بیشتری هم به ما بزنند.

در مجموع بچه‌های ما تلاش خود را کردند. همان‌طور که دیدید ما از نظر بازیکن در مضیقه هستیم و بازیکنان ما تخلیه کردند و این تخلیه باعث به وجود آوردن این بازی شد. ما هنوز دو بازی پیش روی خود داریم و با تمام توان در این دو بازی تمام تلاش خود را می‌کنیم.

وی همچنین درمورد شعار هواداران گفت: بعضی از هواداران هنوز تکلیف خود را نمی‌دانند و هوادار نیستند. وقتی که گل می‌خوریم، شعار علیه تیم می‌دهند و وقتی گل می‌زنیم تشویق می‌کنند. هنوز تکلیف با خودمان مشخص نیست. ما اگر هوادار تیم هستیم، باید در مرحله اول آرامش تیم را حفظ نماییم.

سعداوی همچنین در مورد باخت تیم گفت: من مسئولیت این شکست را برعهده می‌گیرم و توجیهی هم ندارم. امیدوارم همه دست به دست هم دهیم و تلاش کنیم که در دو بازی آینده بتوانیم نتیجه موردنظر را کسب کنیم. ما اگر اختلافاتی در باشگاه داریم باید بگذاریم آخر فصل تصمیم بگیریم. من خودم و بازیکنان و همکارانم از هیچ تلاشی تاکنون دریغ نکرده‌ایم. در جلسه‌ای که ما با هیأت مدیره باشگاه داشتیم قرار شد که ما آرام برخورد کنیم و آرامش تیم را حفظ نماییم و در صورت اختلاف نظرهایی که وجود دارد در آخر فصل راجع‌به آن صحبت کنیم.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین