اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۱۹۸۶
بازیکن تیم صنعت نفت آبادان گفت: نتیجه‌ای که امروز رقم خورد حاصل تلاش همه ما بود و هدیه خوبی برای هواداران بود.
۲۲:۴۵ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| در چارچوب دیدار هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 17:45 دقیقه دو تیم سایپای تهران و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه شهدای شهرقدس به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه 2 بر صفر به سود نفت به پایان رسید.

بهادر عبدی بازیکن صنعت نفت آبادان در پایان این دیدار اظهار داشت: خدا را شکر امروز بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم نتایجی که امروز رقم خورد هدیه خوبی برای آنهایی بود که از راه دور آمده بودند و کنار ما حضور داشتند و تیم را تشویق می‌کردند.

وی در ادامه افزود: بعد از تعطیلات عید نوروز آن تمرین‌هایی که کردیم بالاخره جواب داد 4 هفته بدون شکست بودیم و همه می‌دانند نیم فصل دوم امتیاز گرفتن واقعاً سخت است امیدوارم با 2 برد خوب دیگر جایگاه خوبی را در جدول داشته باشیم.

بازیکن تیم صنعت نفت آبادان در در پاسخ به این سؤال آیا فکر می‌کردید این بازی را برنده شوید، گفت: بله، چرا که نه. ما تیم صنعت نفت هستیم وقتی تیم پرسپولیس که مقتدرانه‌ترین تیم تاریخ لیگ برتر بود را شکست دادیم و در تبریز با توجه به اینکه حق‌مان را خوردند نتیجه تساوی 2 بر 2 را به دست آوردیم و مقابل تیم اصفهان به نتیجه تساوی رسیدیم این نشان می‌دهد که کوچک‌ترین حق ما امروز برد بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: سایپا هم موقعیت‌های خوبی داشت دفاع وسط ما و هافبک‌های ما نقاط ضعف را خوب پوشش دادند.

عبدی در مورد نتایجی که تیم ملی برای صعود جام جهانی کسب کرده است، گفت: ما نباید از الان فکر کنیم که به جام جهانی صعود کرده‌ایم به نظرم تا زمانی که به عنوان تیم اول در جام جهانی حضور نداشتیم و خیال‌مان راحت نشد باید تلاش کنیم امیدوارم با برنامه‌ریزی کی‌روش صعود ما قاطعانه مثل ژاپن و کره به جام جهانی باشد.

وی در ادامه گفت: فکر می‌کنم در حال حاضر اگر توقع را بالا ببریم درست نباشد آکادمی اصلاً زمین با کیفیتی ندارد کشورهای حاشیه خلیج فارس 2 0 تا 30 زمین فوق‌العاده دارند بیشترین زمین کی‌روش هم نداشتن زمین خوب است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین