اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۱۹۸۵
بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: متأسفانه هنوز پول قرارداد دو سال قبلم را هم نگرفته‌ام.
۲۲:۳۰ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| سعید آقایی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل استقلال در مورد این بازی اظهار داشت: بازی خوبی بود. ما هدفمان کسب 3 امتیاز بود که توانستیم آن را به دست بیاوریم. در هفته‌های گذشته هم خوب بازی می‌کردیم، اما گاهی بدشانس بودیم.

وی ادامه داد: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم موقتاً نایب قهرمان شویم، اما متأسفانه آقایان حداقل یک تشکر هم نکردند. همه برای این تیم زحمت می‌کشند، من هم با پای خرابم به خاطر هواداران تراکتورسازی در ترکیب قرار گرفته و بازی می‌کنم و باید بگویم که هنوز پول دو سال قبلم را هم نگرفته‌ام.

بازیکن تیم تراکتورسازی در باره مصدومیتش در جریان بازی امروز عنوان کرد: از قبل مصدوم بودم و امروز دوباره از همان ناحیه دچار مصدومیت شدم. امیدوارم بتوانم به تیم کمک کرده تا نایب قهرمانی را به دست بیاوریم و جواب زحمات هواداران خونگرم تراکتورسازی را بدهیم.

آقایی در مورد اینکه گفته می‌شود هنوز با گسترش تبریز قرارداد دارد، تصریح کرد: من با گسترش قرارداد ندارم، فقط سال قبل برای دریافت رضایت‌نامه‌ام چکی به این باشگاه دادم و پس از آن هم با آنها تماس گرفتم که کسی جواب تماسم را نداد.

وی گفت: این‌گونه نیست که اگر کسی برای فصل آینده مرا بخواهد نیاز باشد آن چک را پاس کنم، البته این موضوع را هم باید بگویم که مسئولان باشگاه گسترش فولاد بابت آن چک هنوز یک بار هم با من تماس نگرفته‌اند که این نشان از مردانگی آنها دارد. من مدیون آنها هستم؛ چراکه با حضور در گسترش فولاد توانستم خودم را معرفی کنم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری