اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۱۹۸۲
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: وضعیت جدول را که نگاه می‌کنیم تیم‌هایی که بازی را واگذار می‌کنند نشان می‌دهد که خدا یک‌طوری شخص من را بغل کرده است.
۲۲:۱۵ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| در چارچوب دیدارهای هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر ایران از ساعت 17 و 45 دقیقه تیم سایپا و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود نفت آبادان به پایان رسید.

حسین فرکی سرمربی تیم سایپا در پایان این دیدار اظهار داشت: ما امروز در خانه شکست خوردیم، متأسفانه چیزی که ما امروز شاهد بودیم و شما دیدید قانون نانوشته فوتبال این است که اگر گل نزنی، می‌خوری یک بار دیگر خودش را نشان داد.

وی در ادامه افزود: درواقع تیمی که در مقابل ما به عنوان میهمان بود سعی و تلاشش این بود که کار را برای خود تمام کنیم تا جایگاه بالاتری را در جدول به دست بیاوریم، متأسفانه نتوانستیم به همان دلایلی که گفتم به هدف‌مان برسیم.

سرمربی تیم سایپا در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: صنعت نفت به امید یک امتیاز آمده بود شاید برای صنعت نفتی ها این نتیجه باورکردنی نبود. نتایج قابل پیش‌بینی بود که آنها می‌آیند با 11 بازیکن دفاع کنند و به دنبال اشتباهات ما هستند.

فرکی در ادامه صحبت‌های خود گفت: از سه موقعیتی که حریف به دست آورد دو گل زد و ما شاید در سه موقعیتی که توپ را به تیر دروازه زدیم، متأسفانه دقت لازم را نداشتیم مثل خیلی از بازی‌های دیگر. وقتی ما نمی‌زنیم طبیعی است که حریف استفاده می‌کند. این یک تجربه بزرگ برای من و بازیکنان سایپا است.

وی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: متأسفانه امروز با تلاشی که کردیم بازی را واگذار کردیم. وضعیت جدول را که نگاه می‌کنیم تیم‌هایی که با ما در جدول هستند بازی را واگذار کرده است. شاید خدا یک طوری شخص من را بغل کرده است.

فرکی گفت:‌ ما به قدرت حریف نباختیم بلکه به بداقبالی و بدشانسی خودمان باختیم و باید در دو هفته پایانی جبران کنیم.

وی همچنین در پاسخ به سؤال خبرنگاران در مورد اینکه تیم شما همیشه در بازی خانگی در استرس است، گفت: هر چیزی ممکن است ما در آبادان نفت را بردیم ما در آنجا دفاع محض نکردیم ولی آنها اینجا و در زمین ما دفاع محض کردند و این دفاع کار را برای هر تیمی سخت می‌کند ما استرس هوادار نداشتیم ولی نمی‌دانم چرا در بازی‌های خانگی نمی‌توانیم امتیازات کامل بگیریم من در 6 سال گذشته در تیم‌های دیگری مثل نفت حضور داشتم ولی هرگز در خانه شکست نخوردم ولی امسال در سایپا نمی‌دانم چرا این اتفاق می‌افتد. در تیم ما اپیدمی شده که اگر یک بازیکن حال خوبی نداشته باشد به بقیه بازیکنان هم سرایت می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری