اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۱۹۸۱
سرمربی نفت تهران گفت: مقابل گسترش صاحب توپ و میدان بودیم و بیشتر از حریف توپ را به گردش در می‌آوردیم.
۲۲:۱۵ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| علی دایی در نشست خبری بعد از دیدار گسترش فولاد گفت: صاحب توپ و میدان بودیم و بیشتر از حریف توپ را به گردش در می‌آوردیم.

دایی افزود: بازی پایاپای و قشنگی از لحاظ تاکتیکی بود با اینکه موقعیت‌های آنچنانی نداشت. هر دو تیم خوب کار کردند به خصوص تیم ما که در هر دو نیمه بهتر بود و بیشترین تصاحب توپ را داشت. در نیمه دوم حتی یک موقعیت کوچک هم به حریف ندادیم و خوب کار کردیم، ضمن اینکه نتیجه تساوی عادلانه بود. به نظرم در تبریز خوب کار کردیم و به همه بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم.

وی تأکید کرد: اصلاً برای مساوی نیامده بودیم و آمده بودیم بازی را ببریم. 3 بازی باقی مانده لیگ را به چشم دیدار تدارکاتی برای فینال جام حذفی نگاه می‌کنیم و حتی امروز هم آمده بودیم تا خودمان را برای فینال جام حذفی آماده کنیم. در ادامه لیگ و در 2 دیدار آینده نیز ابتدا سعی می‌کنیم تا مقابل حریفان گل نخوریم.

دایی گفت: بزرگ‌ترین حسن این بازی این بود که در زمین حریف گل نخوردیم و صاحب توپ و میدان بودیم و بیشتر توپ را به گردش درآوردیم. این موضوع را برای فینال جام حذفی بیشتر تقویت می‌کنیم تا در این جام هم موفق باشیم.

سرمربی نفت تهران در پایان درباره مشکلات مالی این تیم و بدهی مالکان باشگاه به کادرفنی و بازیکنان این تیم گفت: اصلا خبری نداریم و به نظرم این گونه مسائل دیگر لوث شده است. خیلی وقت است از این مسائل خبری نیست!

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری