اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۱۹۷۱
سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: در دیدار مقابل سپاهان موقعیتی به بازیکنان حریف ندادیم اما مانند اشتباه هفته قبل گل خوردیم.
۲۲:۰۰ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| صمد مرفاوی پس از شکست یک بر صفر مقابل سپاهان گفت: بازی پایاپایی را ارائه دادیم. در نیمه اول حتی یک توپ هم به سمت دروازه ما نیامد، اما روی یک اشتباه در ضربه کرنر مانند هفته گذشته پنالتی دادیم و گل خوردیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم تلاش کردیم جبران کنیم، اما ضدحمله‌های سپاهان و بازیکنان این تیم کار را برای ما سخت کرده بود. برنامه‌ریزی خوبی برای این بازی کرده بودیم و موقعیتی به حریف ندادیم، سعی کردیم در نیمه دوم بازی را کنترل کنیم و از فرصت‌های لازم استفاده کنیم تا به تساوی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: به نظرم به خاطر دیدار هفته گذشته مقابل استقلال هنوز خسته بودیم چون یک روز دیرتر از سپاهان بازی کرده بودیم و آنها یک روز بیشتر استراحت کرده بودند و از نظر بدنی ریکاوری نکرده بودیم اما با این وجود کم هم نیاوردیم.

مرفاوی افزود: بازی کردن مقابل تیمی مانند سپاهان سخت بود دوست داشتیم بازی مساوی شود، اما حالا باید منتظر دیدارهای آینده باشیم و امیدوار باشیم نتایج بهتری بگیریم تا از نظر روحی و روانی شرایط مناسب ایجاد کنیم تا به نتایج لازم برسیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری