اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۱۹۴۹
سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه از حضور بازیکنان و لیدرهای این تیم و جمع کثیری از مردم بابل در منزل امام جمعه این شهر خبر داد.
۲۱:۳۰ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| تیم فوتبال خونه به خونه نزدیک به 5 سال است که در امر خدمات‌رسانی به ورزش فعالیتش را شروع کرده و این تیم دو سال در رقابت‌های لیگ یک باشگاه‌های کشور حضور داشته و تیم امید این باشگاه امسال قهرمان باشگاه‌های کشور شده است.

جواد حسن‌زاده مدیریت این باشگاه طی بیانه‌ای در گفت‌وگو با باشگاه اعلام کرد که طی 5 سال است که در امر خدمت‌رسانی به ورزش فعالیت داشتیم و تمام تلاش خود را برای رشد و پویایی جوانان این استان و کشور و رضایت فوتبال‌دوستان استان مازندارن و بابل به کار گرفته‌ایم و طی این مدت قهرمانی تیم‌های جوانان و امید و همیشه در رده بزرگسالان جزء مدعیان صعود به لیگ برتر بودیم با توجه به فشار ناعادلانه و صد البته غیر ورزشی که بر ما وارد شده دیگر قصد تیم‌داری در فوتبال و هرگونه فعالیت ورزشی نخواهیم داشت و انصراف خود را اعلام می‌کنیم.

نادر دست‌نشان سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همین رابطه گفت: امشب قرار است رئیس کانون هواداران و لیدرهای این باشگاه به همراه جمع کثیری از مردم شهر بابل در منزل امام جمعه حاج آقا روحانی حضور پیدا کنند و از وی درخواست کنند با حسن‌زاده مدیریت این باشگاه صحبت کنند و او را از تصمیم خود منصرف کند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین