اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۱۹۴۴
سرمربیان تیم فوتبال تراکتورسازی و استقلال قبل از شروع بازی با یکدیگر خوش و بش کردند.
۱۸:۰۷ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز|  استقلال و تراکتورسازی در چارچوب دیداری از هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 17:45 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف یکدیگر می‌روند. 

*سینا عشوری هافبک مصدوم تراکتورسازی امروز با لباس غیرورزشی در ورزشگاه حضور دارد و مورد تشویق هواداران تراکتورسازی قرار گرفت. 

*یکی از لیدرهای تراکتورسازی در وسط زمین هنگام ورود دو تیم به ورزشگاه هواداران را تحریک به تشویق بیشتر تراکتورسازی می‌کرد که پس از اینکه جلال مرادی مسئول برگزاری مسابقه وارد زمین شد، از او خواست هر چه زودتر به بیرون برود. 

*هواداران استقلال شعار آذربایجان تسلیت را به مناسبت سیل اخیر آذربایجان شرقی مطرح کردند که این مسئله با تشویق هواداران تراکتورسازی همراه شد. بادکنک‌های سیاه‌رنگ به خاطر یادبود حادثه تلخ سیل آذربایجان در ورزشگاه به آسمان پرتاب شد. 

*بازی دو تیم با 4 دقیقه تأخیر آغاز شد. 

*تراکتورسازی به خاطر سیل اخیر آذربایجان و همدردی با مردم حادثه‌دیده لباس مشکی به تن کرده است. همچنین کادر فنی استقلال هم طبق اعلام قبلی با پیراهن‌های سیاه به ورزشگاه آمده‌اند. 

*هنگام ورود امیر قلعه نویی به زمین تعدادی از هواداران استقلال او را تشویق کردند که سرمربی تراکتورسازی برای آنها دست تکان داد. 

*پیراهن 18 متری تراکتورسازی که شعار یاشاسین تراکتور روی آن نقش بسته، در دست هواداران تراکتورسازی قرار دارد. 

*کادر فنی دو تیم قبل از شروع مسابقه با یکدیگر برخورد بسیار گرمی داشتند و به خوش و بش پرداختند. 

*لیدر تراکتورسازی که در وسط زمین حضور داشت، هنگام ورود قلعه‌نویی به زمین، شال قرمزی که در دستش بود گردن قلعه‌نویی انداخت که البته سرمربی تراکتورسازی بعد از لحظاتی آن شال را از گردنش باز کرد. 

*خسرو حیدری، امید ابراهیمی، امید نورافکن، بهنام برزای و جابر انصاری سمت نیمکت استقلال رفتند و با قلعه‌نویی خوش و بش کردند. 

*خالد شفیعی، محمد ایرانپوریان و فرزاد حاتمی هم از طرف تراکتورسازی به سمت نیمکت استقلال رفتند. 

*به خاطر سیل اخیر آذربایجان و همدردی با حادثه‌دیدگان، بازی با یک دقیقه سکوت آغاز شد. 

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری