اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۱۸۹۰
باشگاه پرسپولیس طبق خواسته سرمربی خود با گادوین منشا وارد مذاكره شده و برای فصل آینده به توافقاتی نیز رسیده است كه مهاجم نیجریه‌ای به پیشنهاد استقلالی‌ها پاسخ منفی می‌دهد.
۱۱:۵۸ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| دیروز كه با یكی از مسئولان باشگاه پرسپولیس حرف می‌زدیم با خیال راحت و آسوده می‌گفت: «گادوین منشا را به طور حتم پرسپولیسی بدانید!»

 

این در حالی است كه شنیده می‌شود كاوه رضایی عزم جدایی از استقلال دارد و بر همین اساس علیرضا منصوریان سخت دنبال پیدا كردن جانشین مناسب برای مهاجم اول تیمش است.

 

از مرتضی تبریزی و گادوین منشا به عنوان گزینه‌های جانشینی كاوه رضایی در استقلال یاد می‌شود در حالی كه شنیدیم مهاجم آفریقایی پیكان به واسطه آبی‌ها پاسخ منفی داده است! در همین راستا شایعات مختلفی به گوش می‌رسد مبنی بر این كه گادوین منشا با پرسپولیس داخلی بسته است!

 

البته بدیهی است بازیكنی كه تحت قرارداد یك باشگاه (بخوانید پیكان) باشد نمی‌تواند با باشگاهی دیگر قرارداد ببندد یا این كه پولی بگیرد اما به قول برانكو حق مذاكره با سایر باشگاه‌ها را دارد.

 

لطفاً تعجب نكنید! سرمربی پرسپولیس هفته گذشته در جواب منصوریان و انتقاد درباره مذاكره با فرشید باقری گفته بود كه این مذاكره اشكالی ندارد چون وقتی قرارداد بازیكنی چند ماه بعد به پایان می‌رسد حق مذاكره برای فصل بعد خود و انتخاب تیم را دارد.

 

بنابراین باشگاه پرسپولیس طبق خواسته سرمربی خود با گادوین منشا وارد مذاكره شده و برای فصل آینده به توافقاتی نیز رسیده است كه مهاجم نیجریه‌ای به پیشنهاد استقلالی‌ها پاسخ منفی می‌دهد.

 

برانكو از علی‌اكبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس خواسته است كه قبل از اتمام فصل، تیم لیگ هفدهم را ببندد تا خیالش راحت شود. جدا از گادوین منشا می‌توان به سعید آقایی و شجاع خلیل‌زاده اشاره كرد. از سوی دیگر شنیده می‌شود كه باشگاه پرسپولیس به دنبال ترانسفر مهدی طارمی است.

 

مهاجم اول پرسپولیس كه از سه تیم یونانی و یك تیم روسی پیشنهاد دارد و باشگاه هم بدش نمی‌آید در سال آخر قرارداد مهدی طارمی از این راه درآمدی داشته باشد! بهترین گزینه هم برای جانشینی آقای گل فعلی لیگ برتر گادوین منشا است كه توانایی‌های خود را در پیكان به نمایش گذاشته است.

 

اختتامیه این مطلب هم مربوط به مبلغ قرارداد گادوین منشا است كه اگر فصل آینده به پرسپولیس بیاید گران‌ترین بازیكن این تیم در لیگ هفدهم خواهد شد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری