اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۱۸۱۰
سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه گفت: به جای حمایت از بخش خصوصی، همیشه گله مندیم.
۲۰:۰۰ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| نادر دست‌نشان در گفت‌وگویی، در رابطه با رأی صادره کمیته انضباطی که رأی بر تکرار بازی خونه‌به‌خونه و نساجی داده بود، گفت: بالاخره مسئولان کمیته انضباطی تصمیم خودشان را گرفتند بعد از یک ماه رای خود را اعلان نموده من حرفی برای گفتن ندارم.

وی همچنین در مورد بازی روز دوشنبه این هفته خود در مقابل تیم فجرسپاسی گفت: ما دیگر قاعدتاً با توجه به مساوی این هفته خود در مقابل فجرسپاسی عملاً شانسی برای صعود نداریم، اما می‌توانیم روی کاغذ هنوز شانس داشته باشیم این تساوی شرایط روحی تیم ما را خیلی خراب کرده و ما در حال حاظر بچه‌ها را از نظر شرایط روحی برای بازی با ملوان داریم، آماده می‌کنیم.

دست نشان همچنین در مورد بازی هفته آینده خود در مقابل تیم ملوان گفت:‌ تیم ملوان یک تیم خوب و ریشه‌دار همراه با تماشاگران و کادر فنی خوب است و ما می‌دانیم در انزلی بازی سختی در پیش داریم، اما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا یک بازی خوب و تماشاگرپسند در حد مردم خوب مازندران خصوصاً مردم شهر بابل داشته باشیم.

سرمربی تیم خونه‌به‌خونه مازندران در مورد داوری های لیگ گفت: در کل داوری‌ها مناسب بازی‌های لیگ نبوده، شما اگر به بازی ما با فجرسپاسی نگاهی بیندازید می‌بینید که داور مسابقه دو پنالتی حق ما را به ناحق نگرفت و در دو صحنه متفاوت بازیکنان فجرسپاسی با دستان خود توپ را لمس کردند و داور هیچ عکس العملی از خود نشان نداد. چرا در کمیته داوران ما مثل فیفا یا لیگ برتر باشگاه‌های کشورهای اروپایی کمیته‌ای را تشکیل نمی‌دهند تا حداقل اشتباهات داوری را در پایان هر بازی به اطلاع عموم برسانند، البته این کار دردی را از ما دوا نمی‌کند، ولی تا حدودی به آرامش می‌رسیم.

دست‌نشان همچنین در مورد وضعیت تیم خونه‌به‌خونه در فصل آینده گفت: هنوز زود است که به فکر فصل آینده باشیم، ولی من طبق صحبت‌هایی که شنیده‌ام شاید مالک باشگاه انصراف خود را از تیم‌داری تیم خونه‌به‌خونه در لیگ اعلام نماید. شما ببینید این باشگاه تاکنون چقدر برای این تیم هزینه کرده‌اند و همیشه به جای قدردانی از مدیریت باشگاههای خصوصی از آنها به دلایلی گله مندیم و همیشه می‌گوییم که ورزش باید خصوصی‌سازی شود، ولی در عمل هیچ‌کاری انجام نمی‌دهیم و حمایتی از باشگاههای خصوصی نمی کنیم.

وی همچنین در رابطه با خصوصی سازی در باشگاهای کشور در رسانه ملی گفت. وقتی که در رسانه ملی ما و در یک برنامه پربیننده ای مثل برنامه نود مجری آن به صراحت اعلام می‌کند که ورزشگاه هفت تیر بابل جهت برگزاری مسابقات لیگ برتر، لیگ یک و یا حتی لیگ دو مناسب بازی نمی‌باشد. چه توقعی باید از بخش خصوصی داشت من یک سوال از مجری برنامه عادل فردوسی پور دارم، آیا شده ایشان روزی به شهر بابل سفر کند و ورزشگاه هفت تیر بابل را از نزدیک ببیند که اینگونه قضاوت می‌کند؟ من مدعی این موضوع نیستم که ورزشگاه در حد استاندارد و خوب است، ولی این را به‌خوبی می‌دانم که این ورزشگاه نسبت به سایر ورزشگاه‌های کشور بهتر است. ایشان اگر یک سری به زمین مس رفسنجان یا گل‌گهر سیرجان و یا ورزشگاههای دیگر... بزند آن موقع شاید بهتر بتواند قضاوت نماید.

سرمربی تیم خونه‌به‌خونه در آخر درخواست از مسئولان مازندران داشت. چرا مردم خوب مازندران نمی‌توانند یک ورزشگاه 70 هزار نفری داشته باشند. مردم مازندران این حق را دارند که در لیگ برتر تیمی داشته باشند و ما در یک بررسی ‌اجمالی می بینیم مازندران تاکنون توانسته بازیکنان خوبی را به فوتبال کشور و ملی معرفی نماید. پس در اینجا تلاش و همت مسولیین استان را می طلبد برای کمک به ورزش استان مازندران به خصوص ورزش فوتبال.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری