اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۱۷۸۸
سرمربی نفت آبادان گفت: خبر خداحافظی‌ام از سرمربیگری کذب محض است و چنین خبری صحت ندارد چون قصد دارم یک دهه مناسب به جوانان خدمت کنم.
۱۷:۴۰ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| فیروز کریمی در گفت‌وگویی،‌در مورد شایعه خداحافظی‌اش در پایان فصل جاری لیگ برتر گفت:این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد و آن را تکذیب می‌کنم.

وی ادامه داد: در حال حاضر پا به پای بازیکنانم در تیم می‌دوم و هفته‌ای 5 جلسه با آنها تمرین می‌کنم. از همه آنها نه، ولی از 99 درصد بازیکنانم بهتر بازی می‌کنم و الان کاملا آماده‌ام. ضمن اینکه شرایط روحی خوبی هم دارم.

کریمی گفت: بنابراین می‌خواهم به فوتبال ایران خدمت کنم و داشته‌هایم را به نسل جدید فوتبال ایران انتقال دهم. به همین دلیل است که می‌گویم خبر خداحافظی‌ام از سرمربیگری کذب محض است و چنین خبری صحت ندارد چون قصد دارم یک دهه مناسب به جوانان خدمت کنم.

سرمربی نفت آبادان درباره غیبتش از حضور در کنفرانس خبری قبل از دیدار با سایپا گفت: پرواز امروزمان ساعت 16 بود و هر کاری کردیم نتوانستیم زودتر از این ساعت برای پروازمان بلیت تهیه کنیم و به همین دلیل نسبت به این موضوع عذر تقصیر داریم.

وی درباره بازی فردا مقابل سایپا تاکید کرد: بازی بسیار خوبی را پیش رو داریم. سایپا تیم باشخصیتی است که از مهره‌های خوبی بهره می‌برد ضمن اینکه دوست خوب و قدیمی‌ام یعنی آقای حسین فرکی که یک مربی برجسته و کاربلد محسوب می‌شود در این تیم حضور دارد و انتظار یک بازی جذاب را برای فردا داریم.

کریمی درباره اینکه آیا برای فصل آینده هم در آبادان می‌ماند یا خیر گفت: قرار است بعد از بازی فردا در این خصوص جلسه‌ای را برگزار کنیم.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری