اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۱۷۶۸
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: با وجود مشخص شدن قهرمان لیگ برتر، رقابت در پایین جدول ادامه دارد.
۱۶:۲۰ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| حسین فرکی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل صنعت نفت گفت: همانطور که در صحبت‌های اخیرم گفتم، قهرمانی لیگ مشخص شده و برخلاف چهار پنج دوره اخیر لیگ در بالای جدول حساسیت کار به روز پایانی نرسیده است، اما به طور قطع حساسیت در پایین جدول همچنان باقی است و تیم‌ها برای بقا تلاش می‌کنند.

وی افزود: ما به همراه صبا، سیاه‌جامگان و نفت آبادان در پایین جدول تلاش می‌کنیم و در ۳ بازی پایانی به دنبال کسب پیروزی هستیم. دیدار مقابل صنعت نفت اهمیت زیادی دارد و اختلاف دو تیم یک امتیاز است. نفت در سال جدید نتایج خوبی کسب کرده و از سه دیدار مقابل پرسپولیس، ذوب‌آهن و سیاه‌جامگان ۵ امتیاز گرفته است.همه این تیم‌ها امیدوار به ماندن در لیگ هستند و شاید هم نگرانی‌هایی دارند. فیروز کریمی زحمت زیادی کشیده تا صنعت نفت شرایط خوبی پیدا کند. این تیم هواداران بسیار خونگرمی هم دارد، اما تلاش می‌کنیم در دیدار فردا نتیجه خوبی بگیریم.

سرمربی سایپا یادآور شد: ما کارمان را با نگرانی دنبال کردیم، امیدوارم نگرانی ما در این بازی به اتمام برسد تا با شرایطی بهتر به استقبال دو مسابقه پایانی برویم. اگر شرایط روحی خوبی داشتیم، می‌توانستیم بهتر نتیجه بگیریم. در کل برخی تیم‌ها با کسب دو سه پیروزی جهش قابل توجهی در جدول داشتند، اما ما نتوانستیم مثل آن تیم‌ها خوش‌شانس باشیم یا اینکه شرایط بهتری داشته باشیم.

فرکی در مورد اینکه زمزمه‌هایی برای حضورش در فصل آینده مطرح شده است، گفت: فعلاً روی این موضوع تمرکز نکرده‌ام، در نشست خبری بعد از دیدار مقابل استقلال خوزستان هم گفتم باید در زمان خودش به این مسئله بپردازیم. باشگاه همیشه به من محبت داشته و نگاه خوبی به تیم داشته است. سایپا با مدیریت درویش آینده خوبی در پیش دارد. اولویت فعلی من کسب موفقیت در سه بازی آینده است و سپس در زمان خودش می‌توانیم در مورد این مسئله تصمیم بگیریم. از حمایت همیشگی باشگاه سایپا و درویش نسبت به خودم ممنونم و تمام تلاشم را به خاطر موفقیت سایپا و جبران محبت درویش می‌کنم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین