اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۱۷۰۱
بختیار رحمانی در گفتگویی به برخی ابهامات پاسخ داد گرچه ترجیح داد زیاد راجع به دوران استقلال حرفی نزند.
۰۹:۲۶ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| بختیار رحمانی به عنوان یکی از شاه ماهی‌های نقل و انتقالات تابستانی راهی استقلال شد به این امید که ستاره این تیم در میانه میدان شود. بختیار رحمانی که فصل درخشانی در تراکتور داشت با پوشیدن پیراهن شماره 7 استقلال از همان ابتدا زیر ذره بین قرار گرفت اما طول عمر این بازیکن در جمع شاگردان منصوریان بیشتر از نیم فصل نبود و با سرو صدای فراوان دوباره به فولاد بازگشت. بختیار که در نیم فصل دوم نتوانست در روندنتایج اهوازی ها تاثیری بگذارد.

 

*کمی به عقب برگردیم ،به تابستان 95. چه شد سر از استقلال در آوردی؟


تصمیم گرفتم راجع به گذشته صحبت نکنم به همین خاطر تنها می توانم جواب این سئوال را در یک جمله بگویم. استقلالی شدم تا به رویایم برسم تا آرزوهایی که داشتم یکی یکی برآورده شود.

 

*اما اوضاع چندان خوب پبش نرفت؟


گفتم نمی خواهم راجع به گذشته صحبت کنم و این که به خاطر استقلال هم از چه چیزهایی گذشتم هم بماند.

 

*اگر برگردیم به آن برهه دوباره استقلال را انتخاب می کردی؟


100 درصد استقلالی می شدم بدون این که شک و تردیدی برایم وجود داشته باشد.

 

*اما جدایی و حضورت در فولاد هم چندان خوب تمام نشد؟


هر کسی هر طور که می خواهد به اتفاقات نگاه می کند و نظر می دهد اما من از تصمیمم و انتخابی که داشتم راضی ام.


*ولی فولاد اصلا نتایج خوبی نگرفته است؟


ما بازی های خوبی داشتیم اما از موقعیت های مان استفاده نکردیم. شک ندارم اگر می توانستیم از یک سوم موقعیت های خود در گلزنی بهره ببریم الان جزو تیم های بالای جدول بودیم.


*این روزها شائبه های زیادی در خصوص تغییر کادر فنی فولاد شنیده می شود؟


اعتقاد دارم باید از تیم و کادرفنی حمایت شود. به نظرم  یک سال فرصت مناسبی برای یک مربی نیست تا بتواند کار خاصی انجام بدهد آن هم تیمی که پوست اندازی کرده است. آقا نعیم با جان و دل فولاد را دوست دارد و می خواهد کمک کند از همین رو شک ندارم ماندن او به سود فولاد خواهد بود و در این راه به شدت موافق ماندن و اعتماد به او هستم. اگر به آقانعیم زمان بدهند خیلی می تواند به این تیم کمک کند.


*برخلاف دوران حضور در استقلال توانستی در فولاد همان نقشی که همه از بختیار رحمانی انتظار دارند را برآورده کنی؟


من قبول ندارم که عملکردم در استقلال بد بود چون بازیکنی مثل من هم نمی تواند پاس بدهد هم گل بزند.در همان نیم فصل اول موقعیت های تک به تک زیادی خلق کردم اما گل نشد که این امر مشکل من نبود.نتایجی گرفتیم که به اذعان همه ناکامی تلقی شد همه در آن دخیل بودند و تاوانش را نیز ما پس دادیم! خدارا شکر روی گل های فولاد تاثیر مثبت داشته ام، من خیلی پاس داده ام که به گل تبدیل نشده است چه در استقلال و چه فولاد! در اینجا هم می توانست بیشتر باشد که از فرصت استفاده نکردیم.


*ساسان انصاری الان مدعی آقای گلی است. تا چه اندازه می توانی در این موفقیت ساسان نقش داشته باشی؟


شک نداشته باشید به او کمک می کنیم تا آقای گل شود چون این افتخار تنها برای او نیست و برای کل فولاد و خوزستانی ها خواهد بود. ساسان نیاز به تمرکز بالا دارد و امیدوارم من و دیگر بچه ها بتوانیم در این راه به او کمک کنیم .به نظرم نباید به ساسان فشار کاذب وارد کنیم چون در حال حاضر اولویت برای ساسان موفقیت فولاد است و در کنارش رقابت برای آقای گلی . من ساسان را می شناسم و می دانم اولویت اول او کمک به فولاد است.


*برنامه ات برای فصل بعد چیست؟


سه بازی تا پایان فصل مانده و من با تمام وجود بازی می کنم، در اهواز بین من و باشگاه فولاد احترام متقابلی وجود دارد، امیدوارم بتوانم در اهواز بمانم اما همه چیز بعد از آن سه بازی مشخص می شود.


*با کدام یک از استقلالی ها در ارتباط هستی؟


من با هیچ کس در استقلال مشکلی ندارم و جالب است بدانید که با بازیکنان و حتی مربیان این تیم هنوز هم ارتباط نزدیکی دارم چون واقعا دوست شان دارم.


*حضور در جام جهانی 2014 برزیل را تجربه کردی، برای روسیه چقدر امیدواری که در لیست تیم ملی قرار بگیری؟


ماجرای سربازی و کارت های پایان خدمت واقعا لطمات جبران ناپذیری به من و امثال من در تیم ملی وارد کرد. حالا که این صحبت را انجام دادید باید بگویم رفتنم به استقلال بیشتر برای این بود که بیشتر در چشم باشم و به تیم ملی و متعاقب آن جام جهانی برسم و الان هم نه تنها ناامید نیستم بلکه تمام تلاشم را انجام می دهم تا در فرصت باقی مانده تا جام جهانی 2018 روسیه به جمع شاگردان کارلوس کی روش برگردم.


*جام قهرمانی این فصل هم به پرسپولیس رسید؟


پرسپولیس واقعا شایسته قهرمانی بود و به آنها تبریک می گویم، یک تیم خوب و با برنامه در طول فصل که با درایت مربیانش در تمام فصل روند یکنواختی داشتند و بدون فراز و نشیب به آن چه استحقاقش را داشتند، رسیدند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین