اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۱۵۰۴
هافبک استقلال می گوید پرسپولیس به خاطر 4 بازی اول خود موفق به قهرمانی شد و استقلال اگر زودتر روند خوبش شروع می شد می توانست نتایج بهتری بگیرد.
۲۲:۲۵ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| فرشید اسماعیلی گفت که فصل آینده استقلال شرایط بهتری برای قهرمانی پیدا می کند چون بازیکنان این تیم بیشتر این فرصت را دارند که کنار هم تمرین کنند.

 

به نظر تو با توجه به قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، نایب قهرمانی برای استقلال رتبه خوبی است؟


من فکر می کنم قهرمانی پرسپولیس به خاطر چهار، پنج هفته اول بود و این تیم با نتایج خوبی که در این بازی ها کسب کرد خود را از سایر تیم ها جدا کرد. با توجه به تغییرات انجام شده در استقلال هم به نظرم نایب قهرمانی خوب است.

 

حتما می دانی بازی روز پنجشنبه برابر تراکتورسازی یک جنگ تمام عیار است.


نه چرا جنگ؟ ما برای فوتبال به زمین می رویم و این بازی ها در رسانه ها بزرگ می شود وگرنه در زمین بازی تمام بازیکنان برای رسیدن به رتبه دوم جدول رده بندی تلاش می کنند و موضوع خاص دیگری نیست.

 

شنیده ایم که از تیم های خارجی هم پیشنهاد داری. درست است؟


فعلا دوست ندارم در این مورد صحبت کنم و همه تمرکزم معطوف به استقلال و موفقیت تیم است.

 

این که خیلی ها می گویند پیروزی در دربی شیرین تر از قهرمانی است را قبول داری؟


من را وارد حاشیه نکنید. من اهل کری خواندن نیستم و اصلا قهرمانی را نمی شود با دربی مقایسه کرد. 3 امتیاز دربی خیلی برای هواداران شیرین است و من این را خوب می دانم و جام هم لذت های خودش را دارد چون می توانیم حاصل زحمات خود را ببینیم.

 

مشکلات مالی شما حل شد؟


امیدوارم هرچه زودتر شرایط بهتر شود. بازیکنان استقلال همه جوره برای موفقیت تیم تلاش می کنند و می دانم مسئولان باشگاه هم در حال تلاش هستند. امیدوارم به زودی اتفاق خوبی بیفتد.

 

فکر می کنی استقلال فصل دیگر می تواند قهرمان شود؟


شرایط ما سال بعد بهتر می شود چرا که هرچه بیشتر کنار هم بازی کنیم راحت تر می توانیم نتیجه بگیریم. امسال هم دیدید در نیم فصل دوم تیم متحول شد و قطعا در فصل آینده از این هم بهتر می شود. شما ببینید همین بازیکنان پرسپولیس 3 سال است که دارند کنار هم بازی می کنند و امسال توانستند نتیجه بگیرند.

 

حرف پایانی مانده است که بخواهی بگویی؟


واقعا امیدوارم تیم فوتبال فجرسپاسی که این تعداد بازیکن را به فوتبال معرفی کرده، در لیگ برتر بماند. برق شیراز با آن همه سابقه نابود شد و باید جلوی انحلال تیم دوست داشتنی فجر سپاسی گرفته شود؛ البته از زمانی که آقای فلاح به عنوان مدیرعامل فجرسپاسی انتخاب شده است، شرایط این تیم متحول شده است و من امیدوارم این تیم در لیگ یک بماند و فصل بعد برای صعود به لیگ برتر رقابت کند.

 

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: اسماعیلی استقلال
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری