اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۱۵۰۲
پیشکسوت پرسپولیس گفت: حمایت بی‌چون و چرای هوادارن پرسپولیس حرف اول و آخر را در قهرمانی این تیم زد.
۲۲:۰۵ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| محمد پنجعلی در خصوص قهرمانی پرسولیس اظهار داشت: واقعا امسال یکی از سال‌های خوب پرسپولیس بود و قهرمانی این تیم خیلی به همه چسبید. از هفته‌ها قبل مشخص بود این تیم قهرمان خواهد شد و دلیل آن نیز ایجاد اختلاف امتیاز بالا با رقبای خود بود و این موضوع همه کارشناسان را به این نتیجه رسانده بود که پرسپولیس واقعا مستحق قهرمانی است.

 

وی در خصوص عوامل موثر در قهرمانی پرسپولیس گفت: عوامل زیادی در این مسئله موثر بود اما من اعتقاد دارم حمایت بی‌چون و چرای هواداران پرسپولیس در سه فصل گذشته حرف اول و آخر را در این مسئله می‌زد. بعد از حمایت هواداران، درگذشت هادی نوروزی انگیزه و انرژی مضاعفی و انسجام بسیار خوبی در میان بازیکنان و هواداران ایجاد کرد تا با قهرمانی دل خانواده او را شاد کنند.

 

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: در کنار این عوامل، همه ارکان باشگاه نیز در این قهرمانی دخیل بودند و از مدیریت، کادرفنی، بازیکنان، تیم پزشکی و تدارکات همدل  شده بودند تا به قهرمانی دست پیدا کنند. پیشکسوتان پرسپولیس نیز در فصول اخیر حمایت بی‌چون و چرای از تیم داشتند و مسابقه‌ای نبود یکی از این عزیزان در ورزشگاه حاضر نشوند یا در مصاحبه‌های خود تیم را حمایت نکند. دوری مدیرعامل و کادرفنی از حاشیه نیز در قهرمانی تیم موثر بود.

 

پنجعلی با تمجید از برانکو ایوانکوویچ عنوان کرد: غیر از نقش فنی برانکو در تیم پرسپولیس که غیرقابل انکار است او به معنای واقعی یک جنتلمن است. برانکو به خوبی کار خود را بلد است و سعی می‌کرد تا حد ممکن خود و تیم را از حاشیه دور کند.

 

وی در خصوص بازیکنان پرسپولیس اظهار داشت: امسال تیم بسیار خوبی جمع شده بود و یازده بازیکن پرسپولیس از بهترین‌های ایران در پست‌های خود هستند که به خوبی جواب اعتماد باشگاه را دادند. جوانان خوبی در تیم حضور داشتند که هر وقت به آنها اعتماد شد نشان دادند چیزی از بازیکنان اصلی کم ندارند.

 

سرپرست پیشین پرسپولیس در خصوص شانس صعود پرسپولیس از گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: کار واقعا سخت شده و این موضوع نه تنها برای پرسپولیس بلکه برای فوتبال ایران است. فوتبال ما همچنان آماتور است و به هیچ عنوان حرفه‌ای نیست. تمام کشورهای عربی در حال کار کردن هستند و مشاهده کردید تیم ملی قطر در تهران 90 دقیقه فوتبال خوبی به نمایش گذاشت و تیم ملی ما را اذیت کرد و در نهایت روی اشتباه دروازه‌بان خود بازی را واگذار کرد.

 

پنجعلی خاطرنشان کرد: از لحاظ سرمایه انسانی که هوادارانمان هستند در آسیا بی‌نظیر هستیم اما تمام انرژی خود را در لیگ داخلی صرف می‌کنیم. باید افق دید خود را موفقیت در آسیا بگذاریم چون نهایتا این مسئله برای فوتبال باشگاهی ما مهم است. کار پرسپولیس برای صعود واقعا سخت شده اما باید قبول کرد این تیم آسیایی بسته نشد که در حال حاضر نمی‌توان بیشتر در مورد آن حرف زد. پرسپولیس برای موفقیت در آسیا کمبودهایی دارد اما امیدوارم از گروه خود صعود کند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پنجعلی پرسپولیس
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری