اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۱۴۹۵
تیم فوتبال پرسپولیس پس از یک روز استراحت، تمرین امروز دوشنبه را در میان استقبال بی‌نظیر هواداران و پیام تبریک بمناسبت قهرمانی آغاز کردند.
۲۰:۲۲ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان تمرین امروز دوشنبه را از ساعت 17:10 دقیقه پس از صحبت‌های برانکو آغاز کردند.

بازیکنان ابتدا در سالن بدنسازی به مدت 30 دقیقه زیر نظر مارکو به گرم کردن پرداختند.

تمرین امروز قرار بود پشت درهای بسته برگزار شود اما حضور پرشور هواداران و حمایت آنها از تیم و باشگاه باعث شد آنها روی سکوها مستقر شده و به تشویق تیم و باشگاه بپردازند.

هواداران با شعارهای محبت‌آمیز خود کلیه اعضای تیم و مدیریت باشگاه را مورد تشویق قرار داده و مقام قهرمانی پرسپولیس را در شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر، تبریک گفتند.

بازیکنان ساعت 17:40 دقیقه وارد زمین شدند و بار دیگر زیر نظر مارکو به مدت 10 دقیقه حرکات سرعتی خود را از بین و روی موانع انجام دادند.

گلرهای تیم هم زیر نظر ایگور تمرینات خیلی سختی را پشت سر گذاشتند.

در مرحله بعدی تمرین، بازیکنان به دو گروه قرمز و سفید تقسیم شدند و از بین آدمک‌ها پاسکاری در چهار ضلع را به مدت 15 دقیقه در دستور کار قرار دادند.

مارکو بار دیگر بازیکنان را در اختیار گرفت و دویدن در حالت‌های مختلف انجام شد.

در بخش بعدی هم پاس به عقب، شوت به دروازه و گلزنی زیر نظر برانکو به مورد اجرا گذاشته شد.

مرحله بعدی تمرین، فوتبال در قالب دو تیم قرمز و سفید در نصف زمین انجام شد.

در آخرین بخش تمرین، 9 بازیکن زیر نظر برانکو به مدت 10 دقیقه به دویدن پرداختند.

به گزارش خبرگزاری فارس، همان طور که در خبر سایت رسمی باشگاه پرسپولیس آمده است قرار بود تمرین امروز پرسپولیس پشت درهای بسته برگزار شود و به همین دلیل خبرنگاران هم به دلیل اینکه اجازه ورود به محل تمرین را نداشتند راهی ورزشگاه شهید کاظمی نشدند اما در اقدامی عجیب و با تصمیمی ناگهانی درهای تمرین به روی هواداران باز شد تا یک بار دیگر خبرنگاران نتوانند برای پوشش تمرین شاگردان برانکو به ورزشگاه شهید کاظمی بروند.

اینکه چرا هواداران راهی محل  تمرین شده‌اند مورد بحث ما نیست چرا که حق هواداران است تا تمرینات تیم محبوب خود را حالا که قهرمان شده از نزدیک ببینند و بازیکنان و مربیا شان را تشویق کنند اما اینکه چرا برای چندمین بار خبرنگاران اینگونه بازی خورده و راهی به محل تمرین پرسپولیس پیدا نمی‌کنند موضوعی است که بهتر است مسئولان روابط عمومی به آن پاسخ دهند.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری