اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۱۴۸۶
گلر تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت:‌ فعلا تصمیم ما عدم بازی مقابل فولاد خوزستان است و فکر می‌کنم اینبار روی حرفمان بمانیم.
۲۰:۴۰ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| وحید شیخ‌ویسی در گفت‌وگویی، در مورد شرایط استقلال خوزستان و اینکه آیا همچنان تصمیمی بر انجام تمرین ندارند، گفت: اتفاق جدیدی نیفتاده و فعلا قصد انجام تمرین و بازی را نداریم.

وی در مورد اینکه آیا فکر می‌کند این تصمیم تاثیری روی مسئولان بگذارد، خاطرنشان کرد:‌ نمی‌دانم آیا این مسئله به کسی بر می‌خورد یا نه اما بعید است این اتفاق تاثیری روی مسئولان بگذارد.

گلر تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد اینکه در گذشته هم اعلام کرده بودند قصد بازی کردن ندارند و عدم عمل به این صحبت شاید مسئولان را دیگر نسبت به چنین تهدیدی بی توجه کرده است، اظهار داشت: تاکنون هیچ وت تهدید به بازی و تمرین نکردن نکرده بودیم. فقط قبل از یک سفر خارجی که پولش تهیه نشده بود گفتیم قصد سفر نداریم که بعد از حل این مشکل با صحبتی که بین بازیکنان و کادرفنی شد قرار شد کارمان را ادامه دهیم هیچ وقت بحث تهدید وجود نداشت.

شیخ‌ویسی در مورد اینکه چه خواسته‌ای دارند و آیا قول به حل مشکلات می‌تواند آنها را منصرف کند، گفت:  تنها سه هفته تا پایان مسابقات زمان باقی مانده و قول و وعده مشکلی از ما حل نمی‌کند. حق و حقوقمان را میخواهیم و ریالی بیشتر مطالبه نکردیم. با قول و وعده مشکلمان حل نخواهد شد هیچ توجهی از سوی مسئولان به تیم ما نشده و اصلا کمبود توجه هم نداریم که بخواهیم نیاز به توجه داشته باشیم.

وی در مورد اینکه چقدر احتمال می‌دهد مشکل این تیم حل شود و اینکه آیا با بهبود شرایط بازی نمی‌کنند، تصریح کرد:‌ تا به همین الان تصمیم ما عدم حضور در بازی با فولاد بوده است. فکر می‌کنم پای حرف‌مان مبنی بر بازی نکردن بمانیم.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری