اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۱۴۸۳
سپاهانی‌ها نمی‌توانند ادعایی را در خصوص جباروف داشته باشند چرا که این بازیکن با صلاحدید کادر فنی استقلال و به صورت قرضی و به مدت نیم‌فصل راهی سپاهان شده است.
۲۰:۲۰ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| موضوع انتقال سرور جباروف کاپیتان تیم ملی ازبکستان به باشگاه استقلال و پس از آن به سپاهان این روزها دوباره نقل محافل شده تا جایی که مسئولان تیم سپاهانی اعتقاد دارند به خاطر اینکه این بازیکن طراح و تکنیکی در برنامه‌های زلاتکو کرانچار برای فصل آینده قرار دارد استقلالی‌ها باید قید او را برای فصل بعد بزنند.

این در حالی است که علیرضا منصوریان سرمربی استقلال در آخرین نشست خبری خود بعد از بازی تیمش مقابل صبای قم در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه موضوع انتقال جباروف و بازگشتش به استقلال با وجود رضایت سپاهانی‌ها از وی به کجا خواهد انجامید، صراحتا از نیازش به این بازیکن برای فصل آینده صحبت کرده و اعلام کرد جباروف از سپاهان به تیم ما بازمی‌گردد و روزبه چشمی که شرایط خوبی دارد، به تیم اضافه می‌شود. فکر نمی‌کنم جذب نفرات جدید ما بیشتر از دو نفر بشود. همین تیم را با تفکرات تاکتیکی جلو می‌بریم. جباروف را برای کمک به سپاهان به آنجا فرستادیم همچنان می‌دانستیم آنها از امن‌ترین مجموعه‌های فوتبال ایران هستند که ساختار قوی دارند و از سخت‌افزار مناسبی بهره می‌برند. جباروف نزدیک به 20 جام گرفته و طبیعی است که خواهان زیاد داشته باشد.

به گزارش فارس، نکته قابل توجه اینجاست که سپاهانی‌ها نمی‌توانند ادعایی را در خصوص جباروف داشته باشند چرا که این بازیکن با صلاحدید کادر فنی استقلال و به صورت قرضی و به مدت نیم‌فصل راهی سپاهان شده است.

جباروف که ژانویه 2017 و قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال به خاطر بدهی به بازیکنان خارجی از سوی فیفا، به ایران آمده بود، در همان زمان قراردادش را با استقلال امضا کرد که بعد از آن با مشکل به وجود آمده راهی اصفهان شد.

این بدان معناست که این بازیکن ازبکستانی تا آخر فصل آینده با استقلال قرارداد داخلی دارد که این قرارداد هم برای فیفا و هم برای فدراسیون فوتبال ایران معتبر و قابل قبول است. از سوی دیگر با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی تیم‌ها قبل از آغاز فصل آینده در صورتی که این بازیکن همچنان در پازل تکمیلی منصوریان برای فصل بعد بگنجد، بلافاصله نامش در لیست این تیم ثبت خواهد شد.

این یعنی جباروف به صورت قانونی و مستند برای فصل آینده استقلالی است و سپاهانی‌ها نمی‌توانند ادعایی بر مالکیت این بازیکن در فصل بعد داشته باشند مگر اینکه دو باشگاه بر سر ماندن جباروف در سپاهان برای فصل آینده به توافق برسند که با توجه به اعلام نیاز منصوریان به این بازیکن، این موضوع کمی بعید به نظر می‌رسد.

البته این سؤال پیش می‌آید که استقلالی‌ها به خاطر بدهی به بازیکنان خارجی همچنان از جذب بازیکن خارجی محروم هستند که باید اشاره کرد این قانون بعد از جذب جباروف توسط هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال به تصویب رسید و مطمئنا این موضوع نیز مشکلی را در راه استقلالی شدن جباروف ایجاد نخواهد کرد.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری