اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۱۴۶۷
بازیکن - مربی تیم فوتبال صبای قم تأکید کرد که خطای هند حنیف عمران‌زاده در بازی با استقلال عمدی نبوده است.
۱۷:۲۰ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| رضا عنایتی در مورد شکست تیمش مقابل استقلال و نمایش ضعیف عمران‌زاده در این مسابقه گفت: ما نیاز به کسب امتیاز داشتیم، ولی متأسفانه در عین شایستگی امتیاز از دست دادیم. به هر حال در فوتبال ممکن است اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی رخ دهد و همین موضوع باعث شد تا تیم ما ضرر کند. البته باید بگویم که عمران‌زاده در هند و اخراج هیچ عمدی در کار نداشت و اَنگ تبانی به او نمی‌چسبد.

وی ادامه داد: متأسفانه بعضی‌ها با عقده درونی حرف می‌زنند. فکر می‌کنم عصب و عضله عمران‌زاده در یک ثانیه هماهنگ نبودند و او آن خطای هند را انجام داد. حنیف چهار دقیقه بعد یک تکل زد که موقعیتی جدی از استقلال را گرفت. او بعد از بازی بسیار ناراحت بود و هر لحظه می‌ترسیدم که سکته کند. من به حنیف گفتم که باید فوتبال را ادامه دهد و این اتفاقات ممکن است برای بزرگ‌ترین بازیکنان دنیا هم رخ دهد.

مهاجم تیم فوتبال صبای قم در مورد مراسم خداحافظی‌اش از هواداران استقلال اظهار داشت: باید از همه هواداران، بازیکنان، کادر فنی، تدارکات استقلال و آنهایی که برای من زحمت کشیدند، تشکر کنم. خداحافظی از هواداران استقلال بسیار سخت بود، ولی به هر حال باید در فوتبال با این اتفاقات کنار آمد.

عنایتی با اشاره به قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر گفت: من این قهرمانی را به هواداران واقعی پرسپولیس تبریک می‌گویم. ما در فوتبال ایران هوادار قلابی هم داریم که اهل توهین و فحاشی هستند. امیدوارم پرسپولیس بتواند روند مثبت خود را در آسیا هم ادامه دهد.

مربی تیم فوتبال صبا در پایان راجع به شانس ماندن تیمش در لیگ برتر تصریح کرد: ما باید بازی به بازی جلو برویم. سه فینال دیگر در پیش داریم و سرنوشت ماندن در لیگ برتر دست خودمان است.

منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین