اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۱۳۴۴
انتقاد علی دایی از معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در دفاع از شاگردان سابقش عالیشاه و نوراللهی که از سوی ترکاشوند خائن قلمداد شده بودند، با واکنش علی کریمی مواجه شد.
۱۹:۳۵ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| انتقاد علی دایی از معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در دفاع از شاگردان سابقش عالیشاه و نوراللهی که از سوی ترکاشوند خائن قلمداد شده بودند، با واکنش علی کریمی مواجه شد آن هم در شرایطی که نظر دایی و انتقادش از غیرفوتبالی‌ها با حمایت هواداران پرسپولیس و پیشکسوتان مواجه شد. به طوری که ترکاشوند حرفش را پس گرفت و به اشتباهش پی برد.


اما این اتفاقات زمانی جالب شد که علی کریمی خودش را وسط معرکه انداخت و دایی را به باد انتقاد گرفت که خودش با غیرفوتبالی‌ها حشر و نشر دارد و قراردادهای آنچنانی بسته است.
این اظهارات بی‌موقع کریمی درست به‌مانند گذشته‌اش برای او بی‌فایده بود. هر زمان که علی کریمی زیاد صحبت کرده در واقع خودش را زیرسوال برده است و نتوانسته به دلیل کنترل اعصابش صحبت یا رفتار معقولانه‌ای از خود بروز دهد.


علی دایی بعد از دیدار مقابل فولاد خوزستان نه تنها جواب کریمی را نداد بلکه به خاطر فوتبالی بودنش و موفقیت‌هایش در تیم‌ملی عنوان کرد قصد پاسخ دادن به کریمی را ندارد. او به‌خاطر کینه‌های گذشته حرف‌هایی را می‌زند.


در حالی که به نظر می‌رسید این پاسخ دایی با سکوت کریمی همراه شود و به نوعی جادوگر شرمنده رفتارش شود اما کریمی باز هم آدرس را اشتباه رفت و به تاخت و تاز علیه دایی پرداخت.
دعوت کردن از دایی به مناظره و به کار بردن جملات عجیب و سطح پایین مانند اینکه هیچ‌جا نمی‌ریم همین‌جا هستیم تا غیرفوتبالی‌های ناسالم را نام ببری، بر بهت مخاطبانش افزود تا آنجا که مجبور شد همه پست‌هایش را پاک کند.


جادوگر که انگار جادوی زبان خودش شده است باز هم فضا را علیه خودش کرد. اما علی دایی در مقابل این صحبت‌های کریمی چه خواهد کرد؟ علی دایی که روزبه‌روز باتجربه‌تر و پخته‌تر می‌شود پاسخ کریمی را نداد تا وارد دعوایی که کریمی شروع کرده نشود و مانند جادوگر رفتار نکند.


نزدیکان دایی در این باره می‌گویند او سکوت می‌کند و همان‌طور که گفته قصد پاسخ دادن به کریمی را ندارد. حتی با اینکه برای پیروزی در این مجادله دست پری هم دارد.


یکی از نزدیکان دایی با رد مناظره می‌گوید بهترین پاسخ به کریمی سکوت است چون علی آقا نمی‌خواهد همبازی سابقش خراب شود و همچنین قصد ندارد رفتاری که کریمی از خود بروز می‌دهد را مثل خودش تکرار کند.


بنابراین شاید خیلی از برنامه‌های تلویزیونی ازجمله 90 برای میزبانی این مناظره دست و پا بشکنند اما آنچه مسلم است دایی دعوت جادوگر را برای جنگ لفظی و رسانه‌ای نخواهد پذیرفت.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین