اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۱۱۸۵
سرمربی تیم فوتبال صبای قم، گفت: نیمه دوم فرصت‌ها روی اوت دستی و کرنر بود.
۲۲:۳۳ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| صمد مرفاوی در نشست خبری بعد از شکست 2 بر یک تیمش مقابل استقلال، گفت: بازی خوبی بود. در نیمه اول شرایط برابر بود و هر دو تیم شانس گلزنی داشتند. بازی متعادل بود و فرصت زیادی در این نیمه نداشتیم. در نیمه دوم فرصت‌ها روی اوت دستی و کرنر بود. بعد از 10 نفره شدن استقلال روی دروزاه ما فشار آورد و گل زد. می‌توانستیم بازی را کنترل کنیم. بازیکنان ما در این صحنه وظیفه خود را روی یارگیری خوب انجام ندادند باید کار مان را با قدرت ادامه دهیم. این پیروزی را به استقلالی‌ها تبریک می‌گویم.

وی افزود: ای کاش عنایتی مسئله خداحافظی‌اش را اعلام نمی‌کرد بازی تحت تاثیر این موضوع قرار گرفت. او چند سال در استقلال بازی کرده و بازی برایش سخت شد. او از لحاظ روحی یک مقدار افت کرد. چرا که مقابل تیم سابقش بازی می‌کرد و باید خداحافظی می‌کرد. این مسئله برای هر کسی ناراحت کننده بود. در مجموع هم خداحافظی او به ضرر ما شد و هم رویارویی بازیکنان تیم ما با همبازی‌های سابقشان هم به ضرر ما شد. 10 نفره شدیم و بازی را واگذار کردیم. شاید اگر 10نفره نمی‌شدیم بازنده نبودیم. در نهایت 10 نفره شدن به ضررمان شد.

سرمربی صبا در مورد اینکه در نیم فصل دوم تیمش احیا شده است، خاطرنشان کرد: از اولین بازی دور رفت تلاشمان را کردیم و هر چه در توان داریم ارائه کردیم. سه بازی آینده برای مان حیاتی است. با تیم‌های بالای جدولی مثل تراکتورسازی و استقلال بازی داشتیم که کار بسیار سخت بود. دو بازی بعدی ما مقابل سپاهان و نفت است. بازی با تیم‌های بالای جدولی بسیار سخت است ما تلاش می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم. اگر 10 نفره نمی شدیم نمی‌باختیم.

وی ادامه داد: بازی پایاپای بود اما 10 نفره شدن کارمان را سخت کرد. کارمان را خیلی خوب انجام می‌دهیم اما اخراج یک بازیکن، تیم را از لحاظ روحی دچار افت کرد، انشاءالله در مسابقات بعدی این مسئله را جبران کنیم.

انتهای پیام/ر
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری