اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۱۱۷۵
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: ذوب آهنی‌ها بازی خیلی خوبی را از خودش به نمایش گذاشت. باید اعتراف کنم که امروز زورمان به آنها نرسید.
۲۱:۳۰ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال پیکان بعد از باخت تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: ما همه تلاش‌مان را کردیم و خیلی هم سعی در انجام بازی حساب‌شده داشتیم، اما ذوب‌آهن برخلاف همه انتظارات ما و آن چیزی که در دیدار اخیرش عمل کرده بود ظاهر شد، بازی خیلی خوبی را از خودش به نمایش گذاشت. باید اعتراف کنم که امروز زورمان به ذوب‌آهن نرسید.

وی ادامه داد: ما هیچ‌وقت فوتبال منفی و بدی بازی نکرده‌ایم، امروز هم بازیکنانمان تمام تلاش‌شان را به کار بستند، اما تیم حریف واقعاً بهتر از ما بود و توانست برنده بازی باشد و باید بگویم امروز جزو معدود بازی‌هایی بود که حریف از ما بهتر بود.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص شرایط کنونی تیمش اضافه کرد: شاید بازیکنان ما دچار آشفتگی فکری در این فصل شده‌اند؛ چراکه در نیم‌فصل اول قصد ماندن در لیگ را داشتیم، اما در نیم‌فصل دوم از آنها خواستیم برای کسب سهمیه تلاش کنند و شاید هم ما هنوز تیمی نیستیم که بتوانیم سهمیه آسیا را کسب کنیم. در این موضوع فقط زمان می‌تواند به ما کمک کند.

جلالی در پاسخ به سوال خبرنگاری که معتقد بود جلالی در نیم‌فصل‌های دوم لیگ برتر نتایج خوبی را کسب نمی‌کند، گفت: من 30 سال سابقه مربیگری دارم و در تمام این سال‌ها فکر می‌کنم فقط در سه فصل نتوانسته‌ام آن‌طور که باید در نیم‌فصل دوم نتیجه بگیرم. در سایپا کاملاً دلایل قانع‌کننده‌ای دارم؛ چراکه در آن باشگاه‌ آرامش کاری نداشتم، اما در پیکان باید بگویم که همه چیز به‌خوبی پیش رفت و بازیکنان هم تلاش خوبی در این فصل انجام دادند. شاید دو هدفه شدن ما در این فصل باعث شد که کمی تمرکز لازم را نداشته باشیم،‌ اما باید بگویم در نیم‌فصل دوم این لیگ موضوعی که من را آزار داد گل‌های خورده تیم پیکان بود. در طول این نیم‌فصل ترفندهای زیادی را برای گل نخوردن پیکان انجام دادم، حتی در تمرین‌ها تلاش‌های زیادی انجام دادم اما این مشکل حل نشد. امیدوارم در این سه دیدار بتوانیم حداقل این مشکل را حل کنیم.

وی در خصوص ارزیابی‌اش از عملکرد بازیکنان این تیم خاطرنشان کرد: ما در نیم‌فصل اول با این بازیکنان فوق تصورات خودمان، باشگاه و اهالی فوتبال ظاهر شدیم و دور رفت مسابقات را با مقام چهارمی به پایان رساندیم. در نیم‌فصل دوم هم عملکردمان تفاوتی با نیم‌فصل اول نداشت و در تنها جایی که ما متفاوت ظاهر شدیم، موضوع گل خوردن‌مان بود، البته شاید هم با توجه به نتایج نیم‌فصل اول و بالا رفتن توقعات از تیم برای نیم‌فصل دوم از لحاظ ذهنی روی بازیکنان تأثیر گذاشت.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری