اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۱۱۵۶
سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: تمام تمرکزمان روی بازی‌های باقیمانده در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیاست.
۲۰:۴۱ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز|  سعید آذری بعد از پیروزی دو بر یک ذوب‌آهن مقابل پیکان گفت: بازی را خیلی مسلط شروع کردیم و در ادامه نیز به خوبی اداره کردیم. 

وی ادامه داد: مستحق این پیروزی بودیم. بعد از پیروزی روحیه‌بخش مقابل بنیادکار بازیکنان در این دیدار هم فوق‌العاده ظاهر شدند و به تمام عزیزانی که برای این تیم زحمت می‌کشند، تبریک می‌گویم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: این 3 امتیاز خارج از خانه برای ما خیلی مهم بود و به نوعی می‌توان گفت بازی 9 امتیازی را بردیم. پیروزی برابر رقیبی که پا به پای ما می‌آمد اهمیت بالایی داشت تا جایگاه سوم را حفظ کنیم.

آذری درباره دیدار هفته آینده مقابل پرسپولیس گفت: به پرسپولیس تبریک می‌گویم. آنها شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی بودند و امیدوارم در لیگ قهرمانان آسیا هم موفق باشند. دنبال این هستیم که جایگاه ما از سال قبل که ششم شدیم بهتر باشد. 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا با چهارم شدن در لیگ برتر به کسب سهمیه آسیا امیدوار باشند،‌گفت: اگر نفت را در فینال جام حذفی بازنده بدانیم که به هیچ عنوان تفکر درستی نیست شاید بتوان این موضوع را درست دانست اما فینال جام حذفی امسال غیرقابل پیش‌بینی‌تر از همیشه خواهد بود و با کیفیتی که نفت از خود نشان داده است نمی‌توانیم از الان سهمیه را برای خودمان کنار بگذاریم و تا لحظه آخر خواهیم جنگید.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان درباره احتمال تمدید قرارداد با حسینی گفت: حسینی تیم را در رده چهاردهم تحویل گرفت و حالا چهارم است. با یک بازی منطقی در هفته آینده مقابل العین هم می‌توانیم به جمع 16 تیم برتر آسیا صعود کنیم. تمام این ها پارامترهای مثبت برای حسینی است. در حال حاضر هم تمام تمرکز ما روی بازی‌های باقیمانده در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیاست. 

سعید آذری تصریح کرد: ثبات در مدیریت از نظر من حرف اول را می‌زند و اگر بتوانیم این ثبات را حفظ کنیم موفق خواهیم بود. حسینی با این شرایط بهترین گزینه برای ما است. البته باید به صورت جمعی تصمیم بگیریم اما حسینی نشان داد تصمیمی که حاصل یک تصمیم گروهی بوده است درست بوده است.

انتهای پیام/ک
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین