اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۱۱۵۱
هافبک فوتبال پرسپولیس گفت: خدا را شکر توانستیم در لیگ برتر به هدف‌مان برسیم و از حالا به بعد برای موفقیت در آسیا تلاش می‌کنیم.
۲۰:۲۰ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| سامان نریمان جهان پس از کسب پیروزی مقابل ماشین‌سازی و قهرمانی پرسپولیس گفت: خدا را شکر مقابل ماشین‌سازی پیروز شدیم و توانستیم به مقام قهرمانی برسیم این قهرمانی را به هواداران‌مان تقدیم می‌کنم به هدفی که داشتیم رسیدیم. حالا باید در آسیا تلاش کنیم تا ضمن شکست الهلال از گروه‌مان صعود کنیم.

وی در مورد اینکه هدف پرسپولیس در ادامه مسابقات چیست، اظهار داشت: ما می‌خواهیم در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی داشته باشیم و بالا و بالاتر برویم و حتی اگر شد به مقام قهرمانی برسیم.

هافبک پرسپولیس در مورد فحاشی‌هایی که به اعضای پرسپولیس و او صورت گرفت: گفت: به این مسائل کار نداریم در تبریز سال‌های بسیار خوبی داشتم آنها اگر فحشی به من دادند دل‌شان خواسته این را گفتند تبریزی‌ها را دوست دارم و این علاقه متقابل است. برای تراکتورسازی، گسترش فولاد و ماشین‌سازی آرزوی موفقیت می‌کنم.

نریمان جهان در مورد اینکه دلیل سقوط ماشین‌سازی چیست، تصریح کرد: در نیم فصل اول که عضو این تیم بودم ماشین‌سازی شرایط خوبی داشت و می‌توانست حتی جزو 5-6 تیم اول باشد اما از لحاظ مهره‌ای و مربیگری این تیم شرایط خوبی داشت. باید خودشان دلایل سقوط را بیان کنند. من چیزی نمی‌توانم بگویم.

وی در مورد مصدومیتش گفت: خدا را شکر اکنون حالم بهتر است در تمرینات مصدوم شدم سپس به دکتر رفتم و اکنون می‌توانم بازی کنم.

انتهای پیام/ک
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین