اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۱۱۴۶
هواداران استقلال قبل از شروع بازی استقبال خوبی از عنایتی به عمل آورده و این بازیکن هم در عکس تیمی آبی پوشان حضور پیدا کرد.
۱۹:۴۸ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| دیدار تیم‌های صبا و استقلال در حالی آغاز شد که هواداران کادر فنی و بازیکنان تیم استقلال استقبال جالبی از رضا عنایتی به عمل آوردند.

*پیش از شروع بازی رضا عنایتی با درخواست بازیکنان و کادر فنی استقلال در عکس تیم 11 نفره آبی‌پوشان حاضر شد و علیرضا منصوریان هم استقبال بسیار جالبی از ولی عمل آورد.

*از سوی باشگاه استقلال هدایایی برای رضا عنایتی در نظر گرفته شد که هنگامی که این بازیکن به سمت نیمکت استقلال رفت به آقای گل سابق استقلال اهدا شد.

*حنیف عمران زاده پیش از شروع مسابقه به سمت نیمکت استقلال و و با علیرضا منصوریان بازیکنان و کادر فنی تیم برخورد گرمی داشت.

*پیش از شروع مسابقه یک دقیقه سکوت به احترام قربانیان حادثه سیل در استان آذربایجان صورت گرفت.

*از سوی مسئولان برگزاری مسابقه عکس مرحوم عبدالقدیر آب‌پرور در جایگاه خبرنگاران قرار گرفت و یاد و خاطره آن مرحوم گرامی داشته شد.

*میثم مجیدی بازیکنی که در نیم فصل دوم از استقلال جدا شد قبل از شروع مسابقه برای آنکه به سمت منصوریان نرود اقدام عجیبی انجام داد. هنگامی که منصوریان برای استقبال از عنایتی نیمکت را ترک کرد میثم مجیدی از پشت نیمکت داوران به سمت نیمکت استقلال رفت و با همبازی های نیم فصل اول خود برخورد گرمی داشت. وی بلافاصله بعد از بازگشت منصوریان از آن سمت خودش را به هم‌تیمی‌هایش رساند.

*هواداران تیم استقلال در اقدامی عجیب علیه فرشاد احمدزاده شعار داده و قهرمانی پرسپولیس را مورد انتقاد قرار دادند.

*با وجود اینکه بازی آغاز شده بود و صبا روی دروازه استقلال حمله می کرد اما هواداران استقلال باز هم عنایتی را مورد تشویق قرار دادند.

*در دقیقه ٢٢ مسابقه یاد و خاطره مرحوم پورحیدری گرامی داشته شد.
دیدار دو تیم با تساوی یک بر یک در جریان است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری