اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۱۰۷۳
مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز محرومیت از فعالیت در فصل نقل‌وانتقالات و حواشی را از عوامل اصلی ناکامی این تیم در دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر دانست.
۱۵:۴۰ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| خالد شفیعی در مورد برتری یک بر صفر تراکتورسازی مقابل پدیده خراسان اظهار داشت: بازی خوبی بود و ما درحالی مقابل پدیده قرار گرفتیم که بازیکنان به‌دلیل نتایج قبلی تحت‌فشار قرار داشتند. در این چند سال مقابل پدیده عملکرد خوبی نداشته و در هفته‌های اخیر نیز نتایج خوبی در لیگ برتر نگرفته بودیم. ما تمام توان خود را به‌کار گرفتیم و خوشبختانه با انجام یک بازی منطقی و جنگنده سه امتیاز را گرفتیم.

 

وی در مورد اینکه برای نایب قهرمانی رقابت شدیدی با استقلال دارند، تأکید کرد: ما تلاش می‌کنیم تا در سه بازی باقیمانده بهترین نتایج را بگیریم و از طرفی منتظر بازی رقیبان هم هستیم. ما یک بازی رودررو هم با استقلال داریم که حتماً باید آنها را شکست داده و سه امتیاز مهم را بگیریم تا سرنوشت نایب قهرمانی دست خودمان باشد.

 

شفیعی با اشاره به احتمال قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی عنوان کرد: در فوتبال نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد و شما دیدید که به‌عنوان مثال در بازی با گسترش فولاد خیلی فرصت از دست دادیم و آنها روی یک توپ به گل رسیدند. ما باید بازی را می‌بردیم، ولی نتیجه در نهایت مساوی شد. با این حال تمام تلاش بازیکنان این است که قهرمانی در جام حذفی را به هواداران هدیه بدهند.

 

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در مورد اینکه چرا تراکتورسازی امسال قهرمان لیگ برتر نشد، گفت: اینکه قهرمان نشدیم دلایل مختلفی داشت. محرومیت تراکتورسازی از جذب بازیکن و حاشیه‌هایی که ایجاد شد بیشترین آسیب را به تیم زد و تمرکز همه روی این مسائل به‌هم ریخت.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین