اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۱۰۷۱
مدافع سابقا استقلالی ماشین سازان امروز در برابر پرسپولیسی ها قرار می گیرد، دیداری که شکست در آن می تواند این تیم را از ادامه حضور در لیگ ناامید کند. ​​​​​​​
۱۵:۴۰ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| امین حاج‌محمدی در رابطه با دیدار امروز ماشین سازان دیداری که با شکست احتمالی ماشین‌سازی بهانه‌ای برای قهرمانی زودهنگام پرسپولیس خواهد شد، گفت:

 

* به نظر می‌رسد لیگ شانزدهم برای تو لیگ خوبی نبود.


** نمی‌دانم چطور باید جواب این سوال را بدهم، همیشه در فوتبال اتفاقات خوب و بد زیادی رخ می‌دهد، فصل برای من فصل خوبی نبود، قبول دارم اما خدا را شکر می‌کنم چرا که می‌توانست بدتر از این‌ها اتفاق بیفتد. نیم‌فصل اول سخت‌ گذشت، نیم‌فصل دوم اما اوضاع برایم بهتر شد، بازی کردم و توانستم بعد از مدت‌ها خودم را دوباره اثبات کنم...

 

* اما در نهایت به نظر می‌رسد با سقوط ماشین‌سازی اوضاع خوبی نداشته باشی.


** هر شکست باعث می‌شود تا یکی، دو روز حال خوبی نداشته باشم، من بازیکنی نیستم که به راحتی با شکست کنار بیایم، دو سال در نفت تا آستانه قهرمانی پیش رفتیم، در آسیا به جمع هشت تیم برتر رسیدیم، سال اولم در استقلال در آستانه کسب دو جام بودیم، اینها مسائلی است که نشان می‌دهد روحیه من در این سال‌ها چطور بوده است، حالا شما باخت‌های پشت هم را باید در کنار سقوط قرار دهید، به لحاظ شخصی شرایط روحی خوبی ندارم از اینکه می‌بینم تیم محبوب ماشین‌سازی به لیگ یک سقوط می‌کند. 

 

* بازی سختی مقابل پرسپولیس دارید، آخرین تیر ترکش شما برای بقا، پیروزی مقابل پرسپولیس است؟


** تلاش ما برای شکست دادن پرسپولیس خواهد بود، آنها تیم خوبی را روانه مسابقات کردند و حالا بخت اول قهرمانی هستند، من خیلی به شرایط جدول توجه ندارم چرا که تمرکزمان برای حفظ ماشین‌سازی است، اما فکر می‌کنم پرسپولیسی‌ها با پیروزی مقابل ما قهرمان خواهند شد و برای همین این بازی دشواری خواهد بود، هم برای ما و هم برای پرسپولیسی‌ها. هر دو تیم پیروزی می‌خواهیم و نباید فراموش کرد که شکست برای ما یعنی سقوط، برای همین با اینکه کار دشواری مقابل پرسپولیس داریم اما همه تلاشمان را برای این بازی انجام می‌دهیم.

 

* به عنوان یک استقلالی تماشای جشن قهرمانی پرسپولیسی‌ها نباید تصویر جالبی برای تو باشد.


** واقعا همین‌طور است، من برای پرسپولیس و پرسپولیسی‌ها احترام زیادی قائل هستم، آنها بخش مهمی از تاریخ فوتبال ایران هستند و حالا هم به نظر می‌رسد با شایستگی قهرمان لیگ می‌شوند، آنها حتی اگر در بازی مقابل ما هم قهرمان نشوند، در ادامه کار سختی برای قهرمانی نخواهند داشت، اما نکته تلخ ماجرا برای من تماشای قهرمانی آنهاست. به هیچ عنوان دوست ندارم آنها در تبریز قهرمان شوند، در شهری که نماینده شایسته‌ای همچون تراکتورسازی دارد، نباید تیم دیگری قهرمان شود.

 

* با سقوط ماشین‌سازی از این تیم جدا خواهی شد؟


** هنوز ماشین‌سازی سقوط نکرده و من دوست ندارم با این قطعیت درباره سقوط این تیم حرف بزنم، فعلا تحت قرارداد ماشین‌سازی هستم و برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنم، ضمن اینکه باید بگویم قرارداد من با ماشین‌سازی نیم‌فصل بود و برای فصل بعد چه ماشین‌سازی باشد و چه نباشد، هنوز فکری نکرده‌ام.

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین