اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۱۰۴۴
رابسون و منتظری هم‌پست هستند و پژمان هم در پایان فصل، بازیكن آزادی به حساب می‌‌آید.
۱۳:۰۰ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| رابسون جان‌واریو، مدافع میانی استقلال، امسال جزو خوب‌های این تیم بوده است. عملكرد او در طول فصل بهتر و بهتر شد و حالا یكی از كلیدی‌ترین مهره‌های دفاعی تیمش است. او با قدرت جنگندگی بالا، منصوریان را به این نتیجه رساند كه یكی از بهترین خریدهای خارجی‌‌اش بوده است.

 

قرارداد رابسون در پایان فصل با استقلال تمام می‌شود و قاعدتاً باید قرارداد جدیدی امضا كند. رابسون به صورت قرضی از یك باشگاه دسته دومی برزیل به آبی‌ها ملحق شد و حالا آن باشگاه شرط و شروطی برای صدور رضایتنامه این بازیكن دارد.

 

اخیراً مدیر برنامه‌های این بازیكن با استقلالی‌ها مذاكراتی داشته و از سوی باشگاه برزیلی، رقمی برای رضایتنامه پیشنهاد داده كه منصوریان و آبی‌ها را شوكه كرده است. او گفته باشگاه برزیلی رقمی نزدیك به 3 میلیارد و 300 میلیون تومان می‌خواهد. تازه این رقم نهایی برای امضای قرارداد رابسون نیست. استقلال علاوه بر این پول، باید رقمی هم سالانه به رابسون بدهد و بدین ترتیب قرارداد او چیزی حدود 4.5 میلیارد تومان آب می‌خورد.

 

استقلالی‌ها با چنین پولی می‌توانند دستمزد بازیكنان جوان و خوب خود را به طور كامل بدهند و یا اینكه بازیكنان مورد نظرشان را جذب كنند. رابسون برای منصوریان بازیكن خوبی است اما به این قیمت‌ها نمی‌ارزد.

 

در همین شرایط شایعه بازگشت پژمان منتظری، مدافع تیم ملی و الاهلی، به استقلال، بیش از هر زمان دیگری شنیده می‌شود. رابسون و منتظری هم‌پست هستند و پژمان هم در پایان فصل، بازیكن آزادی به حساب می‌‌آید. این بازیكن در آخرین گفت‌وگوی خود تأكید كرده بود دوست دارد به استقلال بازگردد. او حتی گفت: «این باشگاه خانه من است و هر وقت بتوانم به خانه‌ام برمی‌گردم.»

 

در صورتی كه رقم رابسون همین حد و یا حتی كمتر باشد، استقلالی‌ها اصلاً تمایلی به حفظ این بازیكن نخواهند داشت مگر اینكه هم او و هم باشگاه دسته دومی برزیلی، به طور كلی از این رقم‌های پیشنهادی عقب‌نشینی كنند.

 

با توجه به وضعیت مالی باشگاه، آبی‌ها حاضر نیستند بیشتر از یك و نیم میلیارد برای این مدافع برزیلی هزینه كنند. نكته اینجاست‌؛ آنها می‌گویند علاوه بر اینكه پولی بیشتر برای رابسون ندارند، در صورت پرداخت دستمزد بالا، بازیكنان دیگر را تحریك خواهند كرد.

 

از سویی پژمان منتظری از نظر بیشتر استقلالی‌ها به مراتب بازیكن كامل‌تر و بهتری است و حتی در تیم ملی هم یك مهره كلیدی به حساب می‌‌آید. با وجود او، منصوریان حالا نگرانی كمتری برای جدایی رابسون خواهد داشت. خیلی‌ها می‌گویند اگر این مربی از ابتدای امسال پژمان را در اختیار داشت، قطعاً در نیم‌فصل اول نتایج بهتری می‌گرفت و هیچ بعید نبود حالا در كورس قهرمانی باشد.

 

رقم جذب منتظری به مراتب پایین‌تر از رابسون است و از سویی بین هواداران محبوبیت زیادی دارد. حالا شایعات درباره بازگشت این بازیكن بسیار قوی‌تر از گذشته شنیده می‌شود و اگر اتفاقی نیفتد احتمالاً او در نقل و انتقالات آبی‌پوش می‌شود.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری