اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۱۰۴۲
مدیران باشگاه پرسپولیس مدعی هستند برای جذب مهاجم مدنظر خود که خارجی است، مشکلی ندارند.
۱۲:۴۰ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| در حالی که از سوی کمیته تعیین وضعیت مربیان و بازیکنان فدراسیون فوتبال به باشگاه های مختلفی از جمله استقلال و پرسپولیس بابت بدهی های بین المللی اعلام شده حق امضای قرارداد با هیچ بازیکن خارجی را ندارند، مدیران باشگاه پرسپولیس اعتقاد دیگری دارند.

 

آنها می گویند در حال حل تمام مشکلات و بدهی های جاری خود هستند و از این رو، کوچک ترین معضلی برای جذب بازیکن خارجی در فصل آینده ندارند. از سوی دیگر، شایعات زیادی در خصوص قطعی شدن توافق باشگاه پرسپولیس با گادوین منشا ستاره نیجریه ای باشگاه پیکان به گوش می رسد.

 

گویا پرسپولیسی ها از منشا قول گرفته اند در پایان فصل سرخپوش شود و از سوی دیگر، برخی منابع خبری اعتقاد دارند حتی این بازیکن که برای کسب عنوان آقای گلی، می جنگد با باشگاه پرسپولیس قرارداد داخلی به امضا رسانده است.

 

مثل همیشه بازار نقل وانتقالات پر از شایعه است و از هر سو، شایعاتی به گوش می رسد اما نکته کلیدی ماجرا اینجاست که مدیران باشگاه پرسپولیس بر مواضع خود پافشاری می کنند و می گویند هیچ مشکلی بر سر راه جذب بازیکنان خارجی به خصوص بازیکنانی که سابقه بازی در لیگ ایران را در کارنامه دارند، نمی بینند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین