اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۱۰۲۵
رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس نام و باشگاه بزرگی است و مطمئناً هیچ کسی به این باشگاه خیانت نمی‌کند.
۱۰:۱۵ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| جعفر کاشانی در گفت‌وگویی، در خصوص شرایط تیمپرسپولیس که در آستانه قهرمانی در لیگ برتر است، گفت: امیدوارم قهرمانیپرسپولیس منجر به این شود که در زمینه مسائل فرهنگی هم اقدامات مناسبی صورت بگیرد. قهرمانی باید تداوم‌ داشته باشد و اقداماتی هم در این زمینه انجام شده است. باید به فکر زیرساخت‌ها باشیم و زمینه رشد آنها را فراهم کنیم. بحث تجهیز استادیوم هم از مواردی است که باید در نظر بگیریم.

وی درباره اینکه شرایطپرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را چطور ارزیابی می‌کنید، اظهار داشت: همه ما به صعودپرسپولیس از این گروه امیدوار هستیم.پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگی هم دارد. امیدوارم این شرایط برای تداوم موفقیت ادامه‌دار باشد. بازیکنانپرسپولیس این شایستگی را دارند که هم در ایران به قهرمانی برسند و هم در آسیا بتوانند جام را بالای سر ببرند.

رئیس هیأت مدیره باشگاهپرسپولیس درباره اینکه علی دایی روز گذشته در نشست خبری خود با محکوم کردن شایعه خیانت امید عالیشاه و احمد نورالهی به تیمپرسپولیس تصریح کرد: از صحبت‌های علی دایی خبر ندارم و نمی‌دانم چه گفته است اما قطعاً هیچ کسی بهپرسپولیس خیانت نمی‌کند.پرسپولیس تیم بزرگی است و سابقه درخشانی هم در کشور دارد آن هم با حضور پیشکسوتانی که همگی تأثیرگذار در فرهنگ کشور بوده‌اند. پتانسیل باشگاه بزرگی مثلپرسپولیس به دو آیتم هوادار و پیشکسوت است و این دو موضوع تاریخ روشنی برایپرسپولیس ساخته است. به اعتقاد من باشگاهپرسپولیس باید به سمت خصوصی‌ شدن پیش برود تا همانند اروپایی‌ها بتوانیم در چارچوب طرح‌های ملی در بخش خصوصی هم بتوانیم موفق باشیم الان اروپایی‌ها همین‌گونه کار می‌کنند و ما می‌توانیم از آنها الگو بگیریم. اینها آروزهای من است تا بتوانیم از نخبگان و سرمایه‌های باشگاه استفاده کنیم.

کاشانی در مورد اینکه شما بارها در مصاحبه‌های‌تان عنوان کرده‌اید کهپرسپولیس باید باشگاه باشد و باید به هوادار احترام گذاشت اما به طور مثال می‌بینیم که تمریناتپرسپولیس که پشت درهای بسته برگزار می‌شود هر روز میزبان 30-40 نفر از هوادارانی است که در گرما و در اتوبان آزادگان تهران بیرون می‌مانند که این موضوع وجهه خوبی ندارد، تصریح کرد: ما در باشگاه شاهین این مسائل را حل کرده‌ایم شما یک روز به باشگاه شاهین بیاید و ببینید که ما هواداران را به بهترین نحو تکریم کرده و پذیرایی می‌کنیم. باید به هوادار احترام گذاشت چرا که باشگاه متعلق به آنها است و امیدوارم شاهد چنین صحنه‌هایی که شما می‌گویید نباشیم. هوادارانپرسپولیس جایگاه رفیعی دارند و باید به نظرات آنها گوش داد و احترام گذاشت. آنها در سرما و گرما همراه تیم هستند و هوادار و پیشکسوت هر باشگاه از سرمایه‌های یک باشگاه به حساب می‌آیند.

وی در خصوص اینکه نکته تأسف‌بار اینجا است که بازیکنان هم در این شرایط به هواداران احترام نمی‌گذارند و به تقاضای هوادارانی که به دنبال عکس یادگاری به بازیکن محبوب خود هستند توجه نکرده و بی‌تفاوت از کنار آنها عبور می‌کنند، اظهار داشت: همیشه گفته‌ام که باید فرهنگ‌سازی بشود و بازیکنان باید بدانند که پیراهن چه تیمی را پوشیده‌اند. مهم‌ترین بخش باشگاهپرسپولیس هواداران است که باید مورد احترام باشند. احترام گذاشتن کوچک و بزرگ نمی‌شناسد و باید همیشه به کسانی که به ما کمک می‌کنند احترام بگذاریم.

کاشانی در پاسخ به این سؤال که شما همواره دم از باشگاه شدن و فرهنگ بالای بازیکنان می‌زنید اما واضح بگویید که همین باشگاهپرسپولیس برای بالا رفتن فرهنگ بازیکنانش چه کارهایی انجام داده ا ست، ادامه داد: باید کارهایی انجام شود. باید به پیشکسوت و هوادار هر باشگاهی احترام گذاشت چون آنها تاریخچه و صاحب باشگاه هستند.

رئیس هیأت مدیره باشگاهپرسپولیس در خصوص اینکه علی دایی عنوان کرده پسر یکی از مدیران باشگاه در سامانه هواداری این باشگاه کار می‌کند و آیا از این موضوع خبر دارید، گفت: اطلاعی در این خصوص ندارم و از صحبت‌های دایی هم خبر ندارم. همواره گفته‌ام که آرزو دارم علی دایی روزی رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا شود و باید سعی کنیم این اتفاق بیفتد. دایی یک چهره بین‌المللی است و امیدوارم روزی رئیس ای‌اف‌سی شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پرسپولیس کاشانی
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین