اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۱۰۲۳
درگیری علی کریمی با علی دایی وارد فاز تازه ای شد و او را به مناظره نیز دعوت کرد.
۰۹:۳۷ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| پس از اینکه علی دایی در حمایت از عالیشاه و نورالهی علیه معاون اقتصادی پرسپولیس موضع گرفت و بحث بازیکنان اوکراینی را پیش کشید، علی کریمی که سال هاست رابطه خوبی با دایی ندارد با کنایه حضور سپانووچ را به وی یادآور شد.

 

دایی سعی کرد واکنشی مودبانه به این کنایه کریمی نشان دهد و اعلام کرد در مورد سپانوویچ با عذرخواهی اشتباهش را همان زمان پذیرفت اما از نظر مبلغ هزینه شده این بازیکن با اوکراینی ها قابل قیاس نبودند.

 

دایی از کریمی به خاطر جانبداری از غیرفوتبالی های مسئله دار گلایه کرد و حالا کریمی در تازه ترین متن منتشره به اظهارات دایی واکنش دوباره نشان داده و حتی او را به مناظره دعوت کرده است.

 

کریمی نوشت: میشه غیرفوتبالی های مسئله دار رو معرفی کنی تا مردم بهتر بشناسن؟ ایا همین غیرفوتبالی ها قراردادهای آنچنانی به تو ندادن؟ اگه فوتبالی بودن که اینجور قراردادها نمیدادن به تو. غیرفوتبالی هم کم نداشتیم که کارایی هم کردن که خیلی ها نکردن یا نتونستن نظیر مهندس صفایی فراهانی یا دکتر طاهری. ما منتظر معرفی غیر فوتبالی های مسئله دار هستیم هیج جا نمیریم همینجا هستیم! در ضمن با اینکه اهل تلویزیون نیستم ولی حاضر به مناظره در هر برنامه ورزشی هستم و با کمال میل می پذیرم.

 

کریمی مدتی بعد به انتهای نوشته خود متنی دیگر را نیز به این شرح اضافه کرد: ببخشید که با قهرمانی امسال تیم دیگه حالا حال ها دستت نمیرسه به نیمکت این تیم ولی نگران نباش از اون غیر فوتبالی ها مسئله دار زیاد هستن دخیل ببند که بیان دوباره تا بتونی با قرارداد آنچنانی بشینی رو نیمکت!

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین