اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۰۹۹۸
خبرهای رسیده از توافق اولیه و قراداد داخلی هافبک استقلال با باشگاه پرسپولیس حکایت دارد.
۲۲:۲۵ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| باشگاه پرسپولیس برای حضور موفق در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا و هم چنین فصل آینده لیگ برتر از اواخر سال پیش با بازیکنان مدنظر برانکو ایوانکوویچ وارد مذاکره شد و با برخی از آنها قرارداد داخلی بست تا در پایان فصل در اولین فرصت قرارداد آنها را نهایی کند.

 

شجاع خلیل‌زاده، فرشید باقری، سعید آقایی و گادوین منشا از جمله این نفرات هستند که دو نفر ابتدایی در اواخر سال قبل با پرسپولیسی‌ها توافق کردند.


نکته قابل توجه اینکه در این بین فرشید باقری از وقتی که به بازیکن فیکس استقلال تبدیل شده از کرده خود تا حدی پشیمان است!


در حقیقت باقری در مقطعی اقدام به این کار کرد که در استقلال به یک مهره نیمکت‌نشین تبدیل شده بود و هیچ جایی در اندیشه های علی رضا منصوریان نداشت.


سرمربی استقلال چند هفته‌ای است که باقری را در ترکیب اصلی تیمش به کار می‌گیرد و شاید این امر بی‌ارتباط با توافق این بازیکن با پرسپولیس نباشد.


به هر صورت باقری در شرایطی قرار گرفته که برای رفتن به پرسپولیس باید خیلی از مسائل حاشیه‌ای را به جان بخرد. شاید اگر او به عنوان یک بازیکن سکونشین به پرسپولیس می‌رفت هواداران استقلال چندان به این موضوع واکنش نشان نمی‌دادند اما الان شرایط فرق کرده است.


باشگاه پرسپولیس روی خرید اواخر سال پیش خود حساب کرده‌اند و به نوعی او را جانشین خوبی برای کمال کامیابی‌نیا می‌دانند اما باید دید باقری به توافقی که کرده پایبند است یا نه.

 

این بازیکن در پایان فصل قراردادش با استقلال به پایان می‌رسد و به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند تیم جدید خود را معرفی کند. ضمن اینکه او خوب می داند با بازگشت روزبه چشمی او جایگاه فعلی خود را در استقلال از دست خواهد داد اما در آنسو برانکو بسیار مصر است تا با وی کار کند.

 

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین