اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۰۹۸۵
سرمربی سپاهان گفت: سعی می‌کنیم نتایجمان طوری باشد که در رده چهارم بمانیم البته اگر فینال جام حذفی برایمان مطلوب نباشد نمی توانیم سهمیه کسب کنیم.
۲۳:۲۰ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| زلاتکو کرانچار در نشست خبری بعد از دیدار سپاهان و گسترش گفت: معتقدم برد شیرینی را به دست آوردیم.

وی ادامه داد: کاملا مسلط بر بازی بودیم و چند بار هم موقعیت داشتیم البته گسترش نیز هوشمندانه بازی و دفاع کردند. در ادامه حریف برای گل تساوی تلاش کرد اما بازیکنان ما مقاوت خوبی داشتند و حملات آنها را دفع کردند. ما نیز در ادامه می توانستیم گل‌های دیگر را بزنیم اما یکی یکی فرصت ها را از دست دادیم.
کرانچار درباره اینکه نظرش درباره استقبال هواداران از این بازی چیست، گفت: از طرف خودم، بازیکنان و کادرفنی از هواداران تشکر می کنم که با حضور در ورزشگاه از ما حمایت کردند به طوری که بازیکنان به خاطر این حمایت حداکثر تلاش خود را کردند و امیدوارم حضور پرشور آنها ادامه داشته باشد. از بازیکنان نیز خواستم با نتایج خوب پاسخ اعتماد هواداران را بدهند.
وی درباره دیدار فردای پیکان و ذوب‌‌آهن که می‌تواند در کسب سهمیه برای سپاهان نیز تأثیرگذار باشد، گفت: قطعا بازی را تماشا می‌کنم. به همین دلیل تمرین فردا را ساعت ۱۱ صبح انداختیم تا بازی عصر را ببینم. حتی بازی ذوب آهن وبنیادکار را هم دیدم. البته نتیجه این دیدار برای ما مهم است. قبلا بازی پیکان و پرسپولیس را هم دیدم و از پیکان شناخت پیدا کردم و امیدوارم بازی فردا هم مساوی شود.
سرمربی سپاهان درباره اینکه ۳ بازی پیش روی این تیم می‌تواند در کسب سهمیه تأثیرگذار باشد، گفت: همه نگاهمان به بازی بعدی مقابل صبا معطوف است. پله پله پیش می رویم و سعی می کنیم نتایجمان طوری باشد که در رده چهارم بمانیم البته اگر فینال جام حذفی برایمان مطلوب نباشد نمی توانیم سهمیه کسب کنیم اما تلاشمان برای رسیدن به سکوی چهارمی است.
کرانچار ادامه داد: اینکه از الان نگاهمان به بازی تراکتورسازی یا استقلال باشد درست نیست و همه نگاهمان به بازی بعدی مقابل صبا است چون آنها هم می‌خواهند سقوط نکنند و بازی سخت است.
وی درباره تعویض‌های دیرهنگامش گفت: در نیمه دوم حسن زاده افت کرده بود و سعی کردیم با حضور میرزایی کفه ترازو را به سود خود کنیم. بعد هم علی محمدی را به زمین آوردیم تا مهرداد محمدی به جلو برود. تعویض سوم هم با آمدن کریمی بهزادی یک تعویض تاکتیکی بود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری