اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۰۹۵۶
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان فردا تاریخ جدیدی برای پرسپولیس می‌نویسند و در صورت برد ما روی کاغذ هم قهرمان خواهیم شد.
۱۹:۲۰ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ماشین سازی تبریز گفت: از شما برای این تاخیر عذرخواهی می‌کنم. راه ما دور بود. دوستان قدیمی خودم را امروز اینجا می‌بینم و امیدوارم فردا همه از بازی خوب لذت ببریم. خیلی نمی‌خواهم حاشیه بروم. ما فردا به هر حال گزینه قهرمانی هستیم و جدول این را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: ما تیم ماشین‌سازی را دست کم نمی‌گیریم وضعیت آنها از شرایطشان در جدول خیلی بهتر است. بازی رفت را هم به سختی با یک گل بردیم آن هم در حالی که این تیم دقیقه 86 پنالتی از دست داد. طبیعی است از بازیکنانم انتظار دارم که تلاش زیادی کنند. آنها فردا تاریخ جدیدی برای پرسپولیس می‌نویسند و در صورت برد ما روی کاغذ هم قهرمان خواهیم شد. تکرار می‌کنم نباید فشاری روی بازیکنانم باشد و آنها حریف را دست کم نگرفته و تحقیر نخواهند کرد. ما از ابتدای فصل مدام درباره هدف و فلسفه خودمان صحبت کردیم و همیشه هم گفتیم که با چه میل و رغبتی وارد مسابقات می‌شویم. فرقی نمی‌‌کند که حریف ما ماشین‌سازی باشد یا استقلال و یا تراکتورسازی. به هر حال همه بازی‌ها سخت است. فردا فرشاد احمدزاده را در اختیار نداریم و وضعیت سامان نریمان جهان هم در تمرین صبح فردا مشخص می‌شود.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه نریمان جهان تنها 20 دقیقه در این بازی، بازی کرده، افزود: شما درست می‌گویید اما باید بدانید که این بازیکن نیم‌فصل به ما اضافه شد و بعد از یک ماه استراحت که مصدوم بود و تمرین نداشت به تیمی آمد که در صدر جدول است. بازیکنان این تیم هم مدت‌ها کنار هم بازی کردند و طبیعی است که در این شرایط سخت باشد بازیکنی جزو 11 نفر اصلی شود.

وی درباره شرایط جوی هوای تبریز که بارانی است و تأثیر آن در کیفیت بازی فردا، گفت: درباره شرایط جوی باید بگویم که این موضوع به نوعی مانع برای ما خواهد بود چرا که در این شرایط نمی‌توان بازی زیبایی انجام داد اما شرایط برای ما هر جوری باشد برای تیم حریف هم همان‌گونه خواهد بود.

برانکو درباره اظهارات علیرضا منصوریان در نشست خبری امروزش مبنی بر مذاکره پرسپولیسی‌ها با فرشید باقری، افزود: به جز بازی رو در رویی که با استقلال داشتیم تا به حال باقری را ندیدم و حتی نمی‌دانم او تا چه زمانی با تیمش قرارداد دارد اما هر بازیکنی که 6 ماه به پایان قراردادش مانده می‌تواند برای فصل بعد مذاکره کند و این قانون فیفا است که در تمام دنیا وجود دارد. فرشید باقری از صبای قم آمده و بازیکن خوبی است که شکی در آن نیست اما متوجه صحبت‌های منصوریان و ایرادهایی که گرفته نمی‌شوم.

در این حین یکی از خبرنگاران از برانکو درباره وضعیت سروش رفیعی و تمدید قرارداد او با پرسپولیس پرسید که مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این باره، گفت: تمامی بازیکنان ما قرارداد دارند و فقط سیدجلال حسینی، سروش رفیعی و کمال کامیابی‌نیا قرارداد نداشتند که سیدجلال با ما دو ساله امضا کرد اما قرارداد کمال و سروش هنوز تمدید نشده و اگر آنها پیشنهادهایی از خارج نداشته باشند در پرسپولیس ماندنی خواهند شد.

برانکو، گفت: من یک سال دیگر قرارداد دارم و به هر حال باید تا سال آینده در این تیم بمانم. 

وی در مورد وضعیت بازیکنان بعد از تساوی مقابل الریان و اینکه ‌آیا این موضوع روی روحیه بازیکنان پرسپولیس برای بازی فردا تأثیر نگذاشته است، گفت: طبیعی است بعد از مسابقه با الریان و نتیجه مساوی و از دست دادن فرصت‌های زیاد، شاید انگیزه‌های بچه‌های ما افت کرده باشد اما با شما موافقم چون شخصاً از این طور بازی‌ها می‌ترسم. کیفیت ماشین‌سازی را می‌شناسم.

برانکو، گفت: آنها اخیراً با تراکتور مساوی کردند و تیمی است که استحقاقش بالاتر از وضعیتش در جدول است و می‌دانم ماشین‌سازی به خاطر عزت، باشگاه و موجودیتش می‌جنگد اما من هم از حضور در چین تجربه‌ای دارم و زمانی که آنجا مربی بودم برای قهرمانی مقابل یک تیم ته جدولی فقط یک مساوی می‌خواستیم که این اتفاق نیفتاد و 7 روز بعد قهرمان شدیم. به هر حال انتظار دارم بازیکنانم تمام توان خود را بگذارند چون آنها تاریخ خود را خواهند نوشت مثل بازیکنانی که از همین منطقه مانند علی دایی، کریم باقری و غیره تاریخ دوران خود را رقم زدند. 

سرمربی تیم پرسپولیس یادآور شد: در حال حاضر در مورد ترکیب تیم چیزی نمی‌توانم بگویم. ما روی نیمکت بازیکنان 18 تا 20 ساله داریم و قطعاً این فرصت وجود دارد تا شانس‌های بیشتری به آنها بدهیم. تیم‌مان جوان است و بازیکنان بیشتر بین 20 تا 26 سال سن دارند. یعنی بهترین سال‌های عمر. فقط دو بازیکن 29 و 30 ساله هستند و سیدجلال سنش بیشتر است و بقیه جوان هستند یعنی پرسپولیس آینده روشنی دارد.

وی در مورد خوشحالی‌های هواداران که گاهاً جنجالی می‌شود، گفت: اینجور حوادث همه جای دنیا اتفاق می‌افتد و همه جا علیه این طور رفتارها مبارزه می‌کنند تا همه حتی بچه‌های کوچک امنیت داشته باشند. در 7 سال حضورم در ایران دو بار شاهد چنین مسائلی بودم،‌ یکبار مقابل کره شمالی و یکبار هم تراکتورسازی. این مسائل منحصر به فرد است و همیشگی نیست اما همه باید به صورت ورزشی و جنتلمنانه شادی خود را بروز دهند.

برانکو در مورد اینکه آیا مذاکره با سعید آقایی صحت دارد، گفت: خیر. صحت ندارد اما برخی بازیکنان را زیرنظر داریم و با آنها مذاکره خواهیم کرد اما الان بازی‌ها فشرده است و عملاً زمان این کارها را نداشتیم. 

وی در مورد اینکه آیا پرسپولیس فردا بعد از قهرمانی احتمالی جشن قهرمانی می‌گیرد یا خیر، گفت: ما چیزی را از قبل آماده نکردیم ضمن اینکه هنوز بازی انجام نشده و نمی‌شود هم ماشین‌سازی را دست کم گرفت.

سرمربی تیم پرسپولیس در پایان در مورد  اینکه در سال انتخابات و با وجود احتمال تغییر مدیریت در این تیم امکان دارد نظرش برای ادامه با سرخ‌پوشان تغییر کند، گفت: الان وقت این صحبت‌ها نیست و به موقع در این خصوص صحبت خواهم کرد.

روابط عمومی پرسپولیس در پایان در خصوص اینکه آیا فردا در صورت قهرمانی، پرسپولیسی‌ها جشن قهرمانی می‌گیرند یا خیر، گفت: فعلاً برنامه‌ای نداریم ضمناً برای بازیهای تهران هم برنامه نداریم و در این مورد تابع سازمان لیگ هستیم.

انتهای پیام/ک
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری