اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۰۸۴۷
فیلم جنجالی ورد خواندن مربی لیگ یکی به احتمال بسیار بالا از تلویزیون پخش خواهد شد.
۱۷:۰۰ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| «اخراج عکاس تیم میزبان از زمین به خاطر خالی کردن مایع یک بطری مشکوک روی خط دروازه تیم مهمان در بازی حساس لیگ آزادگان» واکنش فریبرز محمودزاده، مسئول مسابقات لیگ دسته اول را به دنبال داشت... محمودزاده گفت: «عکاس ورزشی به دلیل مزاحمت برای بازیکنان و گزارش کمک‌داور اخراج شد ولی در مورد مسائل غیرفنی و بحث خالی کردن مایع و بحث جادو صحبت نمی‌کنم.»

 

اما چه محمودزاده صحبت کند و چه نکند، شاهدان عینی دیده‌اند یک نفر مایع مشکوکی که احتمالاً ادرار بود را به هوای شکستن طلسم روی خط دروازه خالی می‌کرد. همچنین در بازی دیگری، یکی از مربیان در جریان بازی، هر وقت توپ نزدیک محوطه جریمه می‌‌شد زیرلب ورد می‌خواند، از داخل بطری آبی معدنی، کمی‌ آب روی زمین می‌پاشید.

 

می‌گویند قرار است روز جمعه در برنامه لیگ یک، فیلم این حرکت مشکوک پخش شود. امیدواریم جلوی پخش این تصاویر را نگیرند چون جادوگری (و البته خیلی‌جاها، سوءاستفاده از ایمان سست اهالی فوتبال به اسم جادوگری) باید در فوتبال ایران به طور کامل ریشه‌کن شود، این آخرین راه نجات فوتبال‌ ما از شر برخی باورهای خرافی و تنها راه برون رفت از دام شیادانی است که از ناآگاهی و ایمان سست اهالی فوتبال سوءاستفاده می‌کنند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین