اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۰۸۴۳
سرمربی تیم فولاد گفت: بازی سختی برابر نفت داریم.
۱۶:۲۲ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز|  نعیم سعداوی در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر نفت تهران اظهار داشت: درگذشت خبرنگار پیشکسوت آب پرور را تسلیت می گویم. بازی سختی داریم. هر دو تیم دنبال سه امتیاز هستند. نفت مربی با دانشی دارد و بازیکنانش بسیار با تجربه هستند. اما ما به دنبال ۳ امتیاز مسابقه هستیم.

وی در مورد اینکه شرایط فولاد در هفته‌های اخیر بد شده است، گفت: وضعیت ما بد نیست، نمی‌دانم بر چه اساسی این مسئله را قیاس می‌کنید. ما با تیم چهارم جدول ۵ امتیاز فاصله داریم و اگر ۳ امتیاز بگیریم ۲-۳ پله در جدول صعود می‌کنیم، من این احساس شما را ندارم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که در هفته‌های آینده بهتر هم بشویم.

سعداوی در مورد ناکامی ساسان انصاری در گلزنی در هفته‌های اخیر گفت: بارها در مورد انصاری حرف زده‌ام، او اکنون در پستی بازی می‌کند که تخصصش نیست اما ما براساس نیازمان از او در این پست استفاده می‌کنیم و عملکرد خوبی هم داشته است. او توانسته خودش را به عنوان یکی از گزینه‌های آقای گلی مطرح کند، عملکرد تیم ما هم در دفاع بهتر شده اما در بخش هجومی نه؛ ما موقعیت‌های زیادی خلق می‌کنیم اما در گلزنی یا بدشانس هستیم یا خیلی خوب از فرصت‌ها استفاده نمی‌کنیم. بخشی از این مسئله هم مربوط به مربیان است. در بازی با سپاهان ۷-۸ موقعیت گلزنی داشتیم که با بدشانسی یا خوب استفاده نکردن از آنها این فرصت‌ها از دست رفت. ما می‌خواهیم در بازی‌های آینده نتایج خوبی بگیریم و موفق شویم تا شرمنده هواداران نشویم و در جدول رتبه خوبی کسب کنیم.

وی در مورد اینکه فصل آینده با فولاد قرارداد دارد یا خیر، گفت: تا انتهای فصل قرارداد من با باشگاه فولاد است و در ۴ بازی باقیمانده با تمام وجود در اختیار مجموعه فولاد هستم و هرکاری از دستم بر بیاید برای کمک به فولاد انجام می‌دهم.

وی در مورد پیشنهاد زودهنگام برخی از باشگاه‌ها به سرمربیانی که قرارداد دارند، گفت: ما به سمت و سوی حرفه‌ای حرکت می‌کنیم، حتماً باید این موضوع پذیرفته شود. اینکه رئال مادرید و بارسلونا ۶ ماه قبل سرمربی خود را مشخص می‌کنند و مربی متعهد هم کارش را تا لحظه آخر انجام می‌دهد اما در فوتبال ما خیلی از مسائل جا نیفتاده است. طبیعی است که این صحبت‌ها در نقل و انتقالات پیش بیاید اما این مسائل در فوتبال ما وجود دارد و هر وقت به فصل نقل  و انتقالات می‌رسیم، چنین حرف‌هایی زده می‌شود. باید در فوتبالمان شرایطی ایجاد شود که مربی و بازیکن با فراغ بال تا انتهای قراردادشان برای باشگاه کار کنند و فصل بعد هم باشگاه اختیار دارد که به سراغ سرمربی بعدی برود و همانطور بازیکنانی که قراردادشان تمام می‌شود، چنین اختیاری را دارد.

سرمربی فولاد در مورد اینکه چه تعداد از بازیکنان این تیم قراردادشان تمام می‌شود، گفت: در انتهای فصل تعداد زیادی از بازیکنان آزاد می‌شوند البته تعداد زیادی بازیکن جوان هم قرارداد دارند که می‌توانند هم به باشگاه و هم به فوتبال کشور خدمت کنند.

وی در مورد هشتمی ایران در رده‌بندی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: در این رتبه شاید فقط نتیجه دخیل نباشد و فاکتورهای مختلفی بر آن دخالت دارد. در این مورد مسئولان دست‌اندرکار بهتر می‌توانند توضیح بدهند.

سعداوی در مورد اینکه عملکرد تیم‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: با شرایطی که داشتیم بعید می‌دانم که هیچ لیگی به اندازه لیگ ما وقفه داشته باشد اما ما نگاه ملی داشتیم و به همین خاطر لیگ ما با وقفه‌های زیادی روبرو بود تا تیم ملی موفق شود. از یک طرف هم می‌خواستیم لیگ منظم دنبال کنیم به هر حال این تناقض‌ها ایجاد شد و به همین خاطر لیگ از شرایط کیفی خیلی خوبی برخوردار نبود اما مهم موفقیت تیم ملی بود.

وی در مورد مصدوم و محرومان تیمش گفت: عبداله کرمی مصدوم است و دورقی هم مصدومیت جزئی دارد.

انتهای پیام/س
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین