اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۰۸۱۹
بازی های فشرده در لیگ برتر و لیگ قهرمانان باعث شده تا سرمربی استقلال با دغدغه بزرگی در اردوی تیمش روبرو باشد.
۱۲:۵۹ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| استقلال چند هفته ای می شود که اصلا نتوانسته نمایش های خوب قبل از نوروز را تکرار کند و با وجود این که همچنان روند شکست ناپذیری اش در لیگ برتر و لیگ قهرمانان را حفظ کرده اما اصلا نمایش های خوبی ارائه نکرده است. اتفاقی که باعث افزایش انتقادات از کادر فنی این تیم و علیرضا منصوریان شد تا واکنش هایی از سوی این مربی جوان در پی داشته باشد.

 

سرمربی استقلال در حالی که تصور نمی کرد بازیکنانش تا این حد دچار افت شوند تنها دلیل این اتفاق را فشردگی بازی ها و خستگی ناشی از سفرهای مختلف دانست و مدعی شد اگر بازیکنانش می توانستند یک هفته تا ده روز ریکاوری داشته باشند مجددا به همان تیم روزهای پایانی سال 95 تبدیل می شدند.

 

از همین رو از اردوی استقلال خبر می رسد این تیم در آستانه مصاف حساس با صبای قم در هفته بیست و هفتم لیگ برتر با تغییرات گسترده ای در ترکیب روبرو خواهد شد و هیچ بعید نیست 3 تا 4 بازیکن اصلی روی نیمکت نشسته و نفراتی به میدان بروند که در این مدت کمتر بازی کرده و از نظر بدنی شرایط بهتری دارند. تغییراتی که بیشتر در خط میانی و حمله استقلال ایجاد خواهد شد تا این تیم با چهره ای جدید به مصاف یاران صمد مرفاوی برود.

 

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین