اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۰۸۰۲
طرح جدید پیراهن سپاهان در مصاف با فولاد در هفته بیست و ششم لیگ برتر جنجال های فراوانی در میان طرفداران این تیم به راه انداخت.
۰۴:۱۵ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| سپاهان که از ابتدای فصل با یک طرح لباس به مصاف رقبای خود رفته بود در بازی برابر فولاد از لباس‌های جدیدی رونمایی کرد که البته طرح و رنگ آن چندان مورد پسند هواداران سپاهان قرار نگرفته است. طرفداران اصفهانی راضی نبودن از طرح جدید پیراهن تیمشان را در یک نظرسنجی نشان دادند تا جایی که بسیاری از آنها که اصلاً از طرح جدید لباس خوششان نیامده بود طرح و رنگ لباس جدید را به لباس‌ سال‌های گذشته  فجرسپاسی و راه آهن تشبیه کردند که کیفیت پایینی داشت.
 
کج سلیقگی مدیران سپاهان در انتخاب طرح و رنگ پیراهن جدید باعث شد انتقادات از آنها بالا بگیرد، سپاهان در ادوار مختلف لیگ برتر همواره از نظر انتخاب اسپانسر و استفاده از طرح و رنگ با کیفیت یکی از بهترین تیم‌ها بوده است، آنها اولین تیمی هستند که پای اسپانسرهایی مانند آل اشپورت، لوتو و جوما را به ایران باز کردند و به احترام هواداران خود از برندهای بی‌کیفیت استفاده نکردند.با این حال به نظر می‌رسد با توجه به سیل انتقادات به مدیران سپاهان طرح و رنگ بهتری برای پیراهن‌های خود انتخاب کنند و یا حداقل برای فصل جدید از لباس‌های برندی نامدار استفاده کنند.
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری