اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۰۷۲۷
بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هوادار پرسپولیس می‌داند چه کسی خائن است و تا الان هم اگر جوابی به ترکاشوند نداده‌ام به احترام طاهری، برانکو و هواداران پرسپولیس است.
۱۶:۲۰ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| محمدعلی ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس که مسئولیت نقل و انتقالات این باشگاه را هم برعهده دارد، امروز در مصاحبه‌ای درباره جدایی احمد نوراللهی و امید عالیشاه از پرسپولیس عنوان کرد که جدایی این دو بازیکن خیانت آنها به پرسپولیس بوده است و آنها باید پاسخگوی این مسئله باشند.

امید عالیشاه درخصوص این صحبت‌ها گفت: واقعاً متأسفم، قطعاً هواداران آنقدر درک و فهم دارند که بدانند چه کسی به پرسپولیس خیانت کرده است. من تا الان به احترام برانکو و هواداران پرسپولیس حرفی نزدم، اما اگر این صحبت‌ها ادامه داشته باشد، آخر فصل یکسری از صحبت‌ها را مطرح می‌کنم تا همه بدانند خائن کیست.

وی ادامه داد: ترکاشوند که این‌گونه صحبت می‌کند بداند که آخر فصل صحبت‌هایی در باره او و کارهایش انجام می‌دهم که شنیدنی و خواندنی است. تا الان هم احترام نگه داشته‌ام که صحبتی نکرده‌ام، اما اگر این مسئله ادامه داشته باشد، آن‌وقت من هم واکنش نشان خواهم داد. اگر او گفته جدایی من و نوراللهی به او مربوط نیست پس لطف کند و درباره موضوعی که به او مربوط نیست صحبت نکند.

عالیشاه خاطرنشان کرد: فقط به احترام طاهری، برانکو و هواداران پرسپولیس تا الان حرف نزدم اما مطمئن باشید اگر این صحبت‌ها ادامه پیدا کند، حرف‌های زیادی از من و برخی بازیکنان که از تیم جدا شده‌اند، خواهید شنید.

این بازیکن در مورد اینکه شرایط خودش چگونه است، گفت: فعلاً فقط به صورت اختصاصی تمرین می‌کنم اما وضعیتم هنوز مشخص نیست.

منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری