اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۰۷۰۵
سرمربی تیم فوتبال صبای قم می‌گوید:ما کاری به اظهار نظر دیگران نداریم. هر وقت اسم سیاه‌جامگان و آقای عباسی را آوردیم ایشان اظهارنظر کنند.
۱۴:۲۰ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| صمد مرفاوی در گفت‌وگویی،‌در خصوص آخرین شرایط صبای قم در دیدار با استقلال اظهار داشت: خدا را شکر شرایط تیم بد نیست و ما هم آماده بازی هستیم و ان‌شاالله که نتیجه خوبی بگیریم.

وی در خصوص غایبان تیمش برای مصاف با استقلال گفت: خوشبختانه تمام نفرات را داریم و فقط دیوسالار به علت محرومیت در این بازی همراه ما نخواهد بود.

سرمربی صبا در خصوص رویارویی‌اش با استقلال و بازی روز شنبه گفت: استقلال تیم قابل احترامی است و من هم بازی روز گذشته این تیم را دیدم. این تیم در نیم‌فصل دوم نتایج بهتری کسب کرده ولی شرایط ما به شکلی است که به 3 امتیاز بازی نیاز داریم. مطمئن باشید این بازی هم برای ما سخت است و هم برای استقلال.

مرفاوی در خصوص اینکه آیا راضی به خداحافظی عنایتی در بازی با استقلال شد یا خیر، گفت: من فقط یک بار با او صحبت کردم و طبیعی است که فوتبالیست یک روز از میادین خداحافظی کند. به عنایتی گفتم که تا بازی آخر صبر کند و ان‌شاالله تیم بماند و هم خیال او راحت شود و هم خیال ما. من به او اینگونه گفتم و از او دعوت به همکاری کردم. ولی اگر عنایتی با ما بماند شامل حال دوشغله‌ها نیست. (با خنده).

سرمربی صبای قم در ادامه گفت‌وگو با فارس در خصوص صحبت‌های علی عباسی مدیر عامل باشگاه سیاه‌جامگان مبنی بر اینکه صبایی‌ها می‌خواهند فدراسیون فوتبال را تحت تاثیر قرار دهند، گفت: روی صحبت ما با سازمان لیگ و فدراسیون بود و نامه رسمی ما به این دو جا ارسال شده است. ما کاری به اظهار نظر دیگران نداریم. هر وقت اسم سیاه‌جامگان و آقای عباسی را آوردیم ایشان اظهارنظر کنند.

مرفاوی افزود: این حق طبیعی ماست که از تیم و شرایط‌مان دفاع کنیم و این درست نیست که آنها چنین مسائلی را مطرح کرده و اسم باشگاه صبا را بیاورند. همانطور که گفتم حرف ما با سازمان لیگ و فدراسیون است نه با عباسی و باشگاه سیاه‌جامگان.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری