اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۰۶۹۷
کمبود بازیکن در پرسپولیس باعث شده هواداران این تیم از مدیریت باشگاه گلایه کنند.
۱۳:۲۰ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| پرسپولیس در حالی به مصاف الریان قطر رفت که روی نیمکتش بازیکن تاثیرگذاری نداشت و در نهایت هم در دیدار که می توانست برنده باشد، به تساوی رضایت داد تا کارش برای صعود از گروه دشوار شود.

 

این برای نخستین بار نبود که قرمزها با کمبود بازیکن مواجه شدند و در بسیاری از بازی های این فصل با مصدومیت یا محرومیت برخی نفرات، بحران کمبود بازیکن گریبان این تیم را گرفت.

 

پرسپولیس در حالی که کاملا بازی با الریان را در اختیار داشت از پیروزی محروم شد و هواداران این تیم معتقدند اگر برانکو روی نیمکت نفرات موثری داشت می توانست با جابچایی برخی نفرات باعث برد تیمش شود.

 

از آنجا که تیم برانکو در آستانه قهرمانی در لیگ برتر آن هم بعد از 9 سال است، هجمه سنگینی علیه وی و تیمش ایجاد نشده اما با این حال بخش عمده ای از طرفداران پرسپولیس با هجوم به صفحات منتسب به مدیران پرسپولیس ازجمله ترکاشوند انتقادهای زیادی مطرح کرده اند.

 

از دست دادن خارجی های موثری مثل ماریچ و بنگستون، جذب خارجی های ناکارآمد مثل گولج و بازیکنان اوکراینی، عدم جذب بازیکنان توانمند در نیم فصل (غیر از رفیعی) و حضور بازیکنانی که در قواره تیم نیستند و البته اخراج رامین رضاییان از جمله موارد مورد اعتراض پرسپولیسی هاست.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
محمد امین سامانی
Germany
چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
با سلام ...به نظر من مدیریت باشگاه اشتباهات بسیار زیادی داشته که شامل خرید 4 بازکین خارجی که تنها 1 نفر از آنها در تیم مانده که او هم دروازبان هست واز دست دادن ساسان انصاری به راحتی و از دست دادن 2بازیکن عالی شاه و نورالاهی که میتوانستند سال دیگر سرباز شوند وباز از دست دادن رامین رضاییان که این یکی را میتوان گفت به دستور سرمربی بوده به جهت ایجاد نظم در تیم اما جایگزین اینها که بوده فقط سروش رفیعی .وبقه همه یا مصدوم بودهاند یا اضافه وزن داشتن واقعا چرا ؟ مگر میشود یک مدیر نداند بازیکنان خارجی در چه حد هستند یا سامان نریمان جهان مصدوم هست یا سهیل کرمی اضافه وزن دارد و مدت بسیاری از فوتبال دور بوده این وسط باید شک کرد آیا این وسط دلالی رخ داده است من که مشکوکم و اگر نیست پس مدیریت توان مدیریت ندارد یا اصلا نمیداند فوتبال چیست که در این صورت شایسته مدیریت در پرسپولیس نیست .
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری