اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۰۶۸۹
سرمربی بارسلونا پس از شکست تلخ مقابل یوونتوس گفت: نیمه اول برای ما بسیار سخت بود. تلخی این شکست شبیه باختی بود که مقابل پاری‌سن ژرمن کسب کردیم.
۱۲:۲۰ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان بارسلونا بود که موفق شد آبی-اناری‌ها را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد.

انریکه پس از این شکست تلخ گفت: نیمه اول برای ما بسیار سخت بود. تلخی این شکست شبیه باختی بود که مقابل پاری‌سن ژرمن کسب کردیم. نیمه دوم بازی خیلی بهتر از نیمه اول بود. اگر شما نیمه را این طور تمام کنید واضح است که در ادامه با مشکل رو به رو خواهید شد. مربی هر کاری می‌کند تا به تیمش کمک کند اما آشکار بود که من نتوانستم این کار را انجام دهم. باید از اشتباهات خود عبرت می‌گرفتیم و آنها را اصلاح می‌کردیم ولی راه را اشتباه رفتیم و نتوانستیم این کار را عملی کنیم.

وی افزود: این اتفاق برای دومین بار است که برای ما رخ داد. فکر کردن برای بازگشت دوباره خیلی سخت است اما تمام تلاش خود را می‌کنیم و عملکردی خوب را در بازی برگشت خواهیم داشت تا بتوانیم جبران کنیم.

انریکه در پاسخ به سوال خبرنگار ایتالیایی که آیا حکم محرومیت نیمار پیش از این بازی باعث عملکرد ضعیفش در این بازی شد، گفت: کار خوبی نیست که پس از شکست خوردن تقصیر را برگردن یک بازیکن بگذارید چون همه تیم شکست را متحمل شدند که در راس آنها سرمربی قرار دارد.

سرمربی بارسلونا ادامه داد: اهمیتی ندارد که این نتیجه عادلانه بود یا نه. مهم این است که این نتیجه رقم خورده است. این بازی وقتی شروع شد انگار نیمه سوم بازی با پاری‌سن ژرمن بود. این نتیجه ناراحت کننده بود و در نیمه اول ما غیرفعال بودیم.

وی در پایان گفت: این بازی برای ما کابوس جدید را زنده کرد. باید ببینیم که چرا ما در این بازی ترسیدیم. مواضع ما و برخی از چیزها را در ورزشگاه کمتر از انتظار بودند. ما باید حملات را با شدت بیشتری انجام می‌دادیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین